mandag 27. oktober 2008

Dagens jobb

er å male. 


Beklager det utydelige bilde

Har hatt maling til spisestua i over ett år.

Men har ikke orket å begynne på jobben.

Men nå bare må jeg bli ferdig. 

Har malt brannmuren tidligere, 

så det er bare tre "små" vegger å male. 

Alt litt lysere etter bare ett strøk. 

Må ned å fortsette så jeg får ferdig første strøk.

Håper å få tatt ett strøk til i kveld.

Her er skapet jeg kjøpte for ca en mnd siden. 

Fikk det inn i stua i går. 

Til og med mine sønner mente at det måtte males. 

Og jeg er selvsagt enig, 

Må bare få kjøpt maling først. 

Håper jeg får malt det også i løpet av uka. 

Tusen takk

til dere alle for koselige kommentarer. 

Håper jeg rekker å komme innom dere

i løpet av etpar dager. 

Ha ei flott uke 

10 kommentarer:

johanne`s rom sa...

Vet akkurat hva du mener, hi hi.....men til slutt må en bare hoppe i det. Nå er heldigvis jeg ferdig for denne gang, men gangen står for tur, så det blir mer maling etter jul.Blir artig å se hvordan det skapet blir, ja. Ha en hyggelig dag.

Vibeke sa...

Hadde bare lyst til å ønske deg en superduper uke!

Klem :o)

Bakketun sa...

Så mye finere det blir meg hvitt :)

Brit. (lille meg) sa...

Jeg er sikker på at det blir fint, både stua og skapet når det får maling på seg. Forandring fryder!
Og så slipper du rundvask når det er nymalt! Heldige du!
Jeg har så smått startet på kottet, men ting tar tid, så det går ikke så fort.
Ha en fin dag, og lykke til med malinga!

Fru Fjeldhammer sa...

Så flink du er... det er så gøy når du er ferdig..*S*

Gleder meg til å se hele resultatet!

Anitas hus sa...

Ser ut til at du har mye jobb foran deg;) Men det blir kjempefint, lyst og deilig når du blir ferdig.
Holder på å male ett hobbyrom, men når jeg malte veggene hvite så jeg at både lister og tak også må males, dermed ble det mye mer arbeid enn planlagt.
Skapet var kjempefint, men er nok enig i at det bør males^^,
Ha en flott dag!
Klem:O)

Lykkelita sa...

Så deilig med fornying - og det kommer til å bli kjempe-fint! Enig med sønnene dine i at det skapet må males *:)*
Jeg er sikker på du vil få et super-hyggelig rom der etterhvert!

Huset på landet sa...

Her trengs det jo ikke å males ;) Neida, jeg bare tuller! Det blir nok knallfint når du har fått malt både vegger og skap!

Julies sa...

Hei og tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min ! Kjempekoselig at noen stikker innom !

Mjøsa, ja....! Det hadde jeg ikke tenkt på når det gjelder skapet mitt. Det egner seg jo helt sikkert fint som drivved ! Ta deg en tur ned til mjøskanten i morgen kveld så ser du det - og på andre sia står je... og puster lettet ut !

Synnøve. sa...

Dette var alltså före bilden.
Kan vel si at det blev bedre med det kvite ;D
Ha det gott.
klems meg.