tirsdag 24. mars 2009

Besøk på Landstil

På tur nedover til Jæren kjører vi forbi Moi. 

Og der ligger denne herlige butikken


Det er ikke alltid det er åpent når vi kommer dit. 

Men det var det på fredag. 

Da har de opp til kl 20. 

Måtte jo ta noen bilder inni butikken. 

Det er bare så mye flott der. 

Men desverre har jeg litt begrenset

med penger å bruke, så det ble bare kjøpt

et skilt og noen småting til pynt på ting jeg lager. 

Skal vise bilder av det i et innlegg senere. 

Her er bilde av Tone som driver denne butikken

sammen med sin datter.

Vi ble der jo mye lenger enn vi hadde tenkt. 

Det var så koselig å snakke med henne og

mannen hennes som også var der. 

Så takk til dere for ei koselig stund. 


For ei stund siden hadde Berit et innlegg 
med bilder av noen nåler hun hadde laget. 
De er bare så flotte, så da måtte jeg kjøpe noen. 
Ikke er de dyre heller. 


Kjøpte en til meg selv og ei til min søster og
til hver av mine to svigerinner.

De har alle bursdag i løpet av mars, 
så det var noen av de vi feiret på lørdagen


La de inni eggene som jeg har vist før. 

Var også innom skulehuset i Ålgård på turen.

Kommer et innlegg om det i morgen. 

Ha en god kveld 

12 kommentarer:

Lykkelita sa...

Så fin butikk, skjønner godt at dere ble der en stund og spesielt hvis eierne var så hyggelige. Nydelige nåler. Ser ut til at du har opplevd og handlet fine ting i helga.
Klem fra nord

Brit. (lille meg) sa...

Herlige bilder! Det var en flott butikk du har funnet!
Mye fint inne der, interessant å se!
Så fine nåler også!

My home is my Castle sa...

Den butikken skal jeg og snart innom og gjett om jeg gleder meg ;)

Nydelige påskeegg...
Klem,Kari

Rose Love sa...

Så koselig da!Har handlet på nettet av de der jeg og.
Mye fristelser tenker jeg.
De eggene dine er jammen søte. Såg en blogg der det stod fremgangsmåte,
men husker ikke nå. Det er vel bare å finne på noe.
Gleder meg til flere innlegg!

Fru Fjeldhammer sa...

Så herlige gaver!!
Kan tenke meg det var en fin butikk ja, man skulle helts ha flyttet inn!!

klemklem

Julies sa...

Hei !
Jasså, er du på tur du da ? Eller er du hjemme igjen , kanskje ? Bra bilen gårr, så du slipper å kjøpe ny bil etter hver langtur !
Kjempefine egg, sånne hadde passet her hos meg og - så lenge gulfargen glimrer med sitt fravær .
Ninas drops blir med på loppemarked - nå ligger det ann til bloggtreff på loppemarked her, du ! Gleder meg, je !

Anna Lisa sa...

Å for en flott butikk!!! Skikkelig drømmebutikk :)
Hadde vore koselig å få besøkt den ja:)
Ønska deg fin kveld vidare.
Klem

Dorthe sa...

Ser ut som du har hatt en kjempe fin tur:) For en herlig butikk.. da skulle man ha hatt en masse penger å bruke:):) Velkommen hjem iallefall:)
Nå høre jeg på værmeldingen at vi skal få masser av snø til fredagen så det blir vel måking i helgen. Ikke moro i det hele tatt. Håper du får en fin dag:):)

Anne sa...

Heldige du som har fått opplevd denne butikken `live`:-))
Har jo bare snoket i nettbutikken jeg, og bare den er jo til å dåne av. Men nå må jeg nok fylle den sparegrisen min litt jeg tror jeg, man faler så alt for ofte i fristelsen til å handle...

Ha en fin fin onsdag i sola.
Klem herfra.

Julies sa...

Enten et innlegg eller at vi ordner det litt oss imellom ? Det kommer jo litt ann på hvor stort vi vil ha det ? Ett alternativ er å åpne det opp for all, ett annet er å kontakte de vi har mest kontakt med i distriktet...? For min del så tror jeg det bare er Nina. Spiller ingen rolle for meg, jeg har jo papirposen min klar, jeg !

Lill sa...

Heihei.Vettu eg jobber den lørdagen.Vet det er loppemarked i kallerud hallen men har ikke sjans til å gå før søndagen.Kjedelig.Tviler på at eg får byttet vakten min bort!Idag har jeg fri så da hadde jeg tenkt å bare slappe av.men blir nok ikke noe av det!Lyst å bake litt og så MÅ lekser gjøres!ikke alltid like kjekt!Ha en flott dag!klem

Garden Angel sa...

Så ut som en kjempekoselig butikk!
Og de eggene var kjempesøte! Har du pyntet de selv?
Og nålene var lekre! Fine gaver;)
Ha en fin onsdag Astrid!
Klem(",)