lørdag 11. juli 2009

"Ny" kanne

Jammen er det blitt lørdag igjen. 
Ei uke går fort. 
Var en tur innom loppemarkede her om dagen
Der stod denne i gratisesken. 
fordi det var et hakk i den 
Men det syns ikke på denne siden. 
Det ble et dårlig bilde, 
men det var så dunkelt den dagen. 
Fikk også med en brikke med ødelagt kant, 
Bilde av den ble så dårlig at jeg må ta et nytt en dag. 


Denne fikk jeg da min kjære kom heim fra Sverigeturen. 

Gikk ikke så mange dager før den var oppspist.

Det er en av de beste sjokoladene jeg vet. 

Kankje fordi jeg ikke spiser den så ofte. 


Har ikke noe mer å vise frem i dag. 
Har flyttet på litt mer møbler, 
som et resultat av forrige helgs jobb. 
Men jeg har ikke fått tatt noen bilder av det enda. 
Hmm, er vel ikke helt ferdig heller enda. 
Må sette inn litt ressurser på det over helgen. 
Ønsker dere 
en god lørdagskveld 
***

11 kommentarer:

Ruth Bernssen Bø sa...

Har du hylla klar, for mugga? fin mugge.
toblerone er godt, det er heilt sikkert... jammen lenge sidan eg har ete ein slik ein :-)
God lørdagskveld til deg og.

Aina sa...

Flott mugge, er det bare noe jeg tror eller er det ofte loppemarkeder der du bor? Her er det sjelden synes jeg, eller så er jeg ikke flink til å følge med når de er;-P
Jeg har hatt en nattvakt og nå har jeg fri noen netter, skal kose meg med sjokolade i helgen jeg(prøver være litt sunn i ukedagene)
Toblerone er jo supergodt, spises sjelden her også, er sånn ferietur-sjokolade hehe..
Ha en fin helg, nyt sjokoladen og tid sammen med den hjemkomne mannen:-D
Klem fra meg.

Anonym sa...

Hei fru Fjordheim !

Igjen... får man nesten si.

Fin mugge og ett skår eller to spiller ingen rolle. Det viser bare at det har en gammel sjarme - akkurat som oss to !

Kooos deg !

Vibeke sa...

Bare sjarmerende med et skår,
fin var den uansett!:)

klemmer

Rose Love sa...

Hei Astrid!
Jammen lenge siden!
Jeg har ikke glemt deg. Venter deg på besøk jeg! Ta en tur over fjellet da vel....
Jeg har ikke hatt overskudd som du å blogge på lang tid!
Jeg har det bra.
Jobber litt på kafeen i Gausdal vestfjell. Ellers er det vante livet.
Koser meg i hagen de dagene været tillater det.
Du skriver å viser masse fint og koselig i bloggen din. Ikke noe å si på pågangsmotet ditt nei.
Virkelig flink du!
Ha en fin sommer fortsatt til du dukker opp her:)

rod i hob sa...

Heia!
Eg har og fått meg ny mugge, frå fretex :-) Ser lik ut som denne, bare anna mønster!
Eg vente spent på lerretå mine, for å sjå koss dei tar seg ut "live" før eg sende deg bildene ;-)

Minime sa...

Toblerone synes jeg også er god. Jeg liker den hvite veldig godt også. Nam, nam, sjokolade. Ha en fin uke.

Synnøve. sa...

Flott mugge, til tross for at det var ei lika skade på den.
Men det går an og bruke den for det. Eller bare ha den som pynt.

Toblerone er snadder.
Dem har komt med mörk sjokolade og. Kvit og.
Dem er like god dem.
Nå får du nyte sommeren. Med loppiser og annet kos. Vi får besök fra nordnorge i morgon og det gler eg meg til.
Ha det gott nå.
Klems Synne.

Prinsesse Elin sa...

Hei på deg
Jeg elsker kannen men ble satt veldig ut av Tobleronen. Jeg kjøper alltid sånne poser med mange små i når jeg er utenlands. Den går ned på høykant. Mmmmmmmm.....
I dag reiser jeg til et sted der jeg vet det er en bra brukt butikk. Å som jeg gleder meg til å trø innforbi dørene der. Håper på å finne noen god saker til heimen. Ha en nydelig fredag. Klem fra Elin:O)

Randi sa...

Fin mugge du har fått tak i...moro med sånt som man bare kan ta med seg...også gratis da:-)
Fine bilder du har nedover her...og så fin den veggen ble på soverommet...ekstra moro at man klarer å få det til nesten alene.

Ha en flott helg

lavendel mio sa...

Flott mugge du har ...jeg har maken, arvet den etter min manns bestemor:))
Har ikke vert på et eneste loppemarket enda på mine trakter:(
Men skal til Sverige snart og da skal det bli andre boller, loppis for fulle mugger:)
Go lørdagskveld,klem:)