lørdag 5. desember 2009

Vinnerlykke

Jeg har visst vinnerlykke for tiden. 
I dag fikk jeg en gave i posten fra 
Hjemme bra
Det var premien for tips til enkle matretter
Som hun spurte etter for ei stund siden.
Og det hadde jeg jo å gi henne.
Denne flotte Not it blokka og hjerte fikk jeg av henne 


Hun har dekorert den så flott. 
inni har hun skrevet dette 
Nydelig

Baksiden er jo like fin. 
Tusen takk til deg. 
Den kommer til å ligge fremme hele tiden. 

Ikke nok med at jeg fikk en pakke i posten i dag. 
Jeg fikk faktisk en til, 
men det var av noe jeg har bestilt. 
Skal vise bilde av det i morgen visst jeg rekker det. 


I tillegg fikk jeg en melding i dag
om at jeg hadde vunnet en trekning hos Grip dagen

Så nå kan jeg begynne å glede meg til nok
en pakke i postenkassen. 

Dette nattbordet kjøpte jeg for ei stund siden. 
Tenkte å ha det på gjesterommet. 
Men min eldste sønn stakk av med det, 
enn så lenge. 
Lovet ikke at han skulle få ha det så lenge. 
Får finne et annet til han tror jeg. 
Dette var jo bare nydelig. 
Flott farge på det. 
Men må nok pusse og male "beina"
Dei var veldig "ruglete"
Bilde er tatt inne hos min sønn, derfor alle ledninger o.l. 


Dette siste bilde var jeg litt usikker på om jeg skulle vise. 
Jeg syns litt for godt der syns jeg. 
Men det jeg ville vise er dette vinduet som vi 
fant på søppelfyllingen her tidlig i høst. 
Tenkte at det kunne vi bruke i forbindelse med julebutikken. 
Syns det ble ganske fint med stjerna i det oppruta vinduet. 


Da er det på tide for meg å ta kvelden kjenner jeg. 
Skal på jobb i morgen tidlig. 

Ønsker dere alle
en riktig god søndag :)

14 kommentarer:

Laila -Karin sa...

Så heldig du er . Det er så koselig å få slike gavepakker.
Takk for koselig hilsen. Strever litt med å komme meeg innom alle.
Men jeg prøver.
Ha en riktig fin søndag.
Klem

Anonym sa...

hei og hopp!
Et sånt nattbord har jeg omtrent maken til. Dvs jeg har to,men det er noe utskjærlinger på de, og så er det malt hvit. Mamma hadde fått de hos ei venninne, men jeg kapret de;)
Håper du får en fin julehøytid!!
GOD LØRDAG!

Brit. (lille meg) sa...

Gratulerer med gevinstene! Så flott at du vant! Det er alltid hyggelig og spennende å bli trukket ut som den heldige vinner! Så fin bok Hjemme Bra har laget! Hun er flink til å få det til. Jeg er så heldig å kjenne henne personlig. Det er deg vel unt at du fikk disse premiene!
Ha en flott søndag, og en god dag på arbeid! :-)

Emmeline sa...

Du ser superfin ut der i vinduet, så du må jo bare være fornøyd ( smiler) hadde ikke lagt merke til det om du ikke hadde skrevet det....

Gratulerer SÅ mye med gavene som dukker opp. Det er deg vel unt. Du er så flink til å kommentere så trofast i Blogglandia. Jeg setter STOR pris på alle kommentarene du legger igjen. Du er bare så skjønn og positiv.

Så også at du hadde vunnet hos Grip Dagen i dag. Så kjekt. Hun lager de lekreste ting så det skal bli kjekt å se hva som dumper ned hos deg:)

Lekkert nattbord og er enig med deg i at det var en fin farge. Flott vindu var det også. Du må vise flere bilder så vi får se enda mer:) Ha en deilig søndag. God klem

Hilsen Bodil F.T. sa...

Så koselig at du vant Post it boka fra Marte!!
Gratulerer med vinnerlykken! Du er inne i en vinnersteam, forstår jeg!

Ha en koselig 2. søndag i advent!

Living next to me sa...

Grattis flott premie . Mye fint du kjøpet og blogger koslig om . Ha en god advent videre . F

Synnøve. sa...

Gratulerer til dine flotte gevinster. Du har hamnet i ett stim trur eg. Men det er ju tiden for gaver nå så det passer ju godt.
Det vinduet der var flott.

Önsker deg en flott andre advent nå.
Her blir det innekos, det höljregner.
Klems Synne.

Dorthe sa...

Jøsse for en vinnerlykke du har:) Mye fint ja. Sitter og ta meg en blog runde før jeg skal på messa igjen. Er stiv og støl idag:):) men moro er det. Ha en riktig fin dag:)

Mitt hvite hus sa...

Jammen har du vinnerlykke for tiden..så koselig.. Og så fin gave du har fått..

Kommoden var fin..

Og vinduet så veldig fint ut...

Ønsker deg en fin søndag..

Klem Kerstin

Tulip sa...

Å flott nattbord du har funnet! Skjønner godt sønnen ville ha det!

Mye vinnerlykke om dagen! Det er gøy!

Marit Johanne sa...

Så koselig gave du fikk! Og spennende med gevinst. Det vinduet var veldig fint. Jeg har nok ikke helt tro på at kalenderskjerfet mitt blir ferdig før jul, nei...:D
Men må jo ha noe håndarbeid i rom jula også. Så på kalenderskjerfet i fjor og tenkte å strikke det ut på nyåret, kom så langt som til å kjøpe garn. Men iår har jeg jo da ihvertfall kommet igang.Ha en fin adventsøndag!

hjemme bra sa...

hei, så flott at premien har komt fram! Håper den blir til nytte og glede ;-)

Lill sa...

Heihei..Ja du er en heldiggris ang vinnerlykke-du får prøve lotto:)
Her går det bedre.Marina har spist 2 gafler me middag:)hun sa det var godt for magen.:)Stakkars lille gullet mitt.Blir hjemme me meg imåren iallfall og kansje tirsdagen!!
Ha en flott kveld videre,her blir det nok en lang kveld/natt
Klem
PS:pakken din blir forresten sendt torsdagen,da skal jeg til legen!!

Linda sa...

Det er så koselig med en slik hilsen i postkassa, mye artigere enn regninger ;O)
Slike nattbord er så sjarmerende!
Koselig julevindu du har.
Det har vært dårlig med blogging for min del i det siste, men nå er ting mer stabile og jeg kjenner at jeg savner bloggen
Så nå gleder jeg meg til nye innlegg og til å "snoke" rundt hos andre.
Tusen takk for varmende hilsen i forrige innlegg ;O)

Stor klem fra meg.