onsdag 3. november 2010

Vår TV stue

ser slik ut nå.
Tror jeg har funnet en perfekt
plassering av sofaen og senga.
Er ihvertfall veldig fornøyd nå.
Tok inn vinduet som stod på verandaen,
og satte det bak sofaen.
Mulig det blir hengt opp etterhvert.



Må ha plass til noen venner av guttene rundt bordet også.
I tillegg er det veldig godt å slenge seg ned med beina oppi
enten senga eller sofaen.
Sofahjørnet er min bloggplass.




I senga ligger jeg ofte visst jeg skal se tv.
Masse puter oppi her.



Duken fant jeg i en gratishaug på
et loppemarked.
Fint mønster i den som ikke kommer frem her.
Men ikke så lett å stryke.
Må nok styke den mens den er litt våt.


Har laget flere slike bilder
med gamle rammer fra bruktbutikken.
Ikke så lett å selge gamle rammer,
men med et lite englebilde inni
selger dei omtrent som varme hvetebrød.


Ja dette var sofakroken av tv stua vår.

Det er utrolig mange flotte sofakroker
rundt om har jeg sett.
Så det kan ikke være lett å være
dommer i dette.

Lykke til alle sammen

Ha en flott kveld :)




7 kommentarer:

Sologbolig sa...

Herlig sofakrok hos deg med masse deilig puter også. Ha ein fin kveld. klem

Bergheim sa...

Lys og fin sofakrok. Og jeg er enig med deg. Mange flotte stuer og sofakroker i denne konkurransen.
Lykke til !

Dorthe sa...

Ja det var tenteunge til silje som var i avisen. Jeg har fått oppdraget å strikke dåpskjole så jeg er igang:) Koselig sofa krok:)

Anna Lisa sa...

For en koselig sofakrok.
Nydelig ramme med englebilde i også :)
Masse fint i forrige innlegg, du er flink å få det til koselig.
Nå har eg malt skapet i heile kveld og er sliten. Det er litt av en jobb ja.
Men men det er verdt det for resultatet blir fint :)
Ha ei god natt
Klem

Evelyn sa...

Hei :)

FOr en koselig sofa krok med masse puter som gir rom for den gode kosen og hyggen.

Ha en flott torsdag :)

Lenemora sa...

Så fint bilde med englebilde og den vakre gamle siden fra en bibel bak!

Koselig at du vil være med i min give away!

Klem Lenemora

Refleksjon på livsvegen sa...

Så heimekoseleg og fint!

Fornuftig bruk av gamle rammer :-)

Ha fin kveld!!