torsdag 23. desember 2010

God jul




Endelig kom jeg meg på nett.
Har hatt litt problemer her.
Begynte på et innlegg i går som jeg skulle gjøre ferdig i dag.
Slik at jeg kunne rekke å få det ut tidlig.
Men her er det nå, endelig

Dette er ei blomstergruppe jeg har laget for
stedatter til min svigermor. Hun bor i Spania og ville
gi min svigermor en blomst.
Jeg tenkte at hun fikk mer for pengene når jeg satte den sammen,
i tillegg brukte jeg ei korg jeg hadde.




Disse hestene kjøpte jeg av klassen jeg jobber i.
Dei var med å solgte på ei julemesse.
Skal samle penger til en tur til våren.
Syns dei hestene var flotte.



Må bare vise dette fatet som jeg har fått tak i.
På et bruktsalg selvsagt.
Det er et skår i det, men setter en det riktig vei ses det ikke.


Nærbilde av mønsteret på fatet.
Falt helt for fargene og fasongen på dette fatet.
Ser egentlig litt gammelt ut også.
Det er helt uten noe merke,
så jeg kan verken tidsfeste eller finne ut hvor det er fra.



Plantet svibler oppi og satte det på kjøkkenbordet.
Har for første gang laget brente mandler.
Det smakte godt. Til og med min yngste sønn som spiser lite
av både nøtter og søtt, likte dei godt.
Så jeg måtte lage en ny porsjon i går kveld


Her er litt mer av ting jeg har fått i kalenderen min,
Nydelige hjerter.
Dette var jo flott.


Og dette sier jo mye, syns jeg.
Tusen takk kjære deg søster,
Glad i deg.



Har også fått to pakker med telys m vanlijelukt.
Så hun har nok lest bloggen min
og fått med seg at jeg ikke fikk kjøpt det på Ikea sist jeg var der.

Da vil jeg ønske dere alle en
velsignet god julehøytid :)



4 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Mye fint her! Det er ergerlig når man ikke kommer seg på nettet, men godt at du greide det til slutt!
Ønsker deg en velsignet julehøytid!

VillaVårfrubakken sa...

Så fine ting, det fatet var jo kjempefint...brente mandler er det snart slutt på her også. Kos deg masse i jula....klem

rod i hob sa...

For ett fint fat :-)

Fortsttsatt god jul til deg og dine!!!

Anonym sa...

Hei du.

Vi bare ønske deg ei fortsatt riktig fin jul :-)