torsdag 7. april 2011

Da er vinnerene



klare.

Den første som ble trekt ut var kommentar nr 19.
Og der stod det Randi
Hun har en flott blogg der hun viser masse
flott interiør og en masse nydelige naturbilder.
Hun vant denne duken.



De to neste som ble trekt ut hadde
ikke ønsket seg noen spesiell duk.
Derfor ble det trekning på det også.


Andre kvinne ut er Frøken Fjols som får denne duken
Hun har en morsom og koselig blogg.
Viser mye fint som hun driver med
og skriver med en morsom penn.




Sist men ikke minst, en for meg,
ny blogg vant denne duken.

Fargeheimen





Hun har en utrolig sans for loppemarkeder,
og finner veldig mye fint der.



Tusen takk til alle dere som var med
på trekningen min og la inn så koselige hilsner.
***
Ønsker dere alle ei herlig helg :)



7 kommentarer:

Sologbolig sa...

Gratulerer masse til de heldige vinnerne. ha ei flott helg.

Gry sa...

Gratulerer til heldie vinnere!
God helg!
Klem : )

Anlen sa...

Flotte gåver til heldige vinnarar:)

mona.z sa...

Grattis til de heldige vinnerne som fikk så flotte gaver:) Klem

Brit. (lille meg) sa...

Gratulerer til heldiggrisene! Nydelig flotte premier du hadde!
Når dette skrives, er det blitt fredag, så jeg benytter anledningen til å ønske deg god helg!:)

Anonym sa...

Så artig da :-)

Hadde jeg valgt en av dem, så hadde jeg helt klart valgt den jeg vant. Gult, vettu :-)

Sender deg mailadressa, je...

Ha en fin fredag og ei god helg.

Anonym sa...

Sender deg mailadressa... ?! Sender deg adressa på mail mente jeg, selvfølgelig :-)