tirsdag 3. mai 2011

Geraniumen

min blomstrer. 
Er ikke så lite stolt over at det 
faktisk ble blomst på den som har overvintert. 
Håper jeg klarer å holde liv i den igjenom hele sommeren. 


Helga stod i motorsykkelens tegn.

På lørdagen kjørte vi en tur til Eidsvoll
for å treffe noen andre fra klubben.
Veien gikk bl.a. over Hurdal. 
Vi hadde en liten stopp ved dette vannet. 
Nydelig og klart, men litt kaldt å sitte ute.


På søndag, 1.mai.  møtte vi flere fra klubben 
på Gjøvik for en liten tur. 
Etpar av syklene skulle videre til Røros, 
mens en av de skulle til Fredrikstad.
De slo følge med ei som skulle til Skarnes.
Jeg og min kjære kjørte Mjøsa rundt. 
Kjørte over Mjøsbrua og om Minnesund. 
Langt nok likevel. 
Litt kaldt var det også. 
Var godt kledd så jeg frøs ikke annet enn på fingrene. 
Her er det bilde av alle unntatt oss. 
Vi hadde parkert litt unna. 

Det kom mange flotte gamle biler innom 
der vi stod. 

Det skulle visst vært veteranbiltreff på Skreia. 

Den kofferten på toppen der skulle jeg gjerne hatt. 

Enda et bilde av min stolthet.
Hehe 


Da reiser jeg på besøk til min familie på Jæren
noen dager. 
Skal bo hos mine foreldre, og der er det ikke nett. 
Så det blir nok ikke lagt inn mange kommentarer 
hos dere disse dagene. 

Ønsker dere alle
ei riktig god våruke :)

11 kommentarer:

KKvinneblogger sa...

Geranium er så koselige og vakre blomster :)
Deilig med noen nettfrie dager av og til!
Kos deg :)

Nostalgia sa...

Nydelig blomst :-) Høres ut som om du har hatt en toppers helg :-) god tur til Jæren !
klem'

Bergheim sa...

For en nydelig geranium. lurer på om det er en sånn som det dufter svakt av bladene. Kos deg hos familien på Jæren. jeg har tatt noen dager fri før oppkjøring til eksamen, og er hos min familie i Lofoten. Ha ei fin uke.

Berit T sa...

Nydelig blomst, og ekstra stas når en får de opp igjen etter overvintringen.

Var nok en frisk tur på sykkel, for det er jo ikke så varmt i luften enda. Mange herfra som også var ute og luftet syklene sine i helga.
Ha en fin tur til Jæren. jeg skal kjøre nedover der i morgon. Skal til Sogndalstrand en tur, gleder meg å se der.

Klem

mona.z sa...

Alltid kjekt å få geranium til å overleve vinteren, denne var jo virkelig et prakteksemplar:) Kos deg på Jæren:)

Hilsen Bodil F.T. sa...

Den geraniumen likte jeg så godt!! Og den tøffe bilen også!!

Brit. (lille meg) sa...

Nydelig geranium! Jeg har også en som har overlevd vinteren, men den er ikke så fin som din....
Du er tøff som kjører motorsykkel!
God tur til foreldrene dine; kos deg!

lavendel mio sa...

Ja denne blomsten er vakker!
Og så mange fine biler og sykler:)
Ønsker deg en nydelig helg på Jæren, klem Hanne

Evelyn sa...

Hei :)

nydelig blomst.. med fin farge:)

Så du like å sitte på / kjøre mottorsykkel du ja.. en fin ting å holde på med det da.. får nå sett mye når man kjører rundt omkring.

FIne bilde :):)

Ha ei fin uke videre :)

Klem

Black Feathers sa...

ÅH!! Vårsleppet ;D Hurra, det er så moro å høre. Jeg er nok ei av dem som synes at våren ikke er ordentlig på plass før jeg har fått høre motorduren til årets første motorsykkel. Hi hi. Høres ut som dere hadde en flott tur ;)

Nydelig eh blomst(glemte hva den het), og så gøy at du greide å få den til å overvintre ;)

Ha en super kveld ;)

Solstrålå sa...

Så flink du er,kjekt når en får til geranium som har overvintret!
Så du er eksos rype du???????
Såååå kjekt da!
Ser ut som dere har hatt en nydelig tur!
Ønsker dere alle en fin 17.Mai!
Her har de meldt rfegn,,,,,så vi får se!Goe klem fra Sol