onsdag 14. desember 2011

Julestemningen

Kommer snikende etterhvert som 
jeg får på plass mer og mer av julepynten. 


Har siden jeg kjøpte dette skapet gledet 
meg til å pynte det til jul.
Har ikke fått tatt noen gode bilder av hele skapet ende.
Får se om det kommer litt sol en dag. 

Litt tyttebærlyng, ei krukke med småkaker
og et hus med lys
skaper god julestemning.


Dette var da veldig utydelig. 
Men det tennes hver morgen og lager god julelukt i huset


Kjøkkenvinduet er ferdig julepyntet, tror jeg. 
Noen engler henger på det gamle vinduet, etpar røde bånd
og noen kakebokser. 
Og selvsagt svibler og en amaryllis. 


Da skal jeg til frisøren, 
prøve å bli julefin, hehe. 
Vet ikke helt hva jeg vil gjøre med håret. 
håper frisøren har noen gode råd. 

Etterpå er det senvakt. 
Hjemme først i ellevetida i kveld. 
Ha  en herlig dag 



10 kommentarer:

Marguerite sa...

Det var verkligen stämningsfullt och vackert hos dig,Astrid!!!...Själv håller jag ganska "låg" profil,skulle vara i skolan i dag,men känner mig förkyld och vissen...Vad menar du med "senvakt"???...Lycka till hos frisören,det blir säkert bra,alltid roligt att förändra sig lite!!!...Kramar!!!

Bergheim sa...

Herlige bilder med masse stemning.Helt nydelig. Her haster vi rundt etter de siste julegavene og prøver å bli ferdig til jul. Ha en fin kveld.

Janne Tove sa...

Vakkert og fint ser det ut for å vere heime hos deg:-))

Klem

stallnilsen sa...

Kor koselig du har gjort det, ha en fin senvakt, hilsen Lisbeth ;D

Kreoline sa...

Hos deg er det julestemning, så koslig. Vakkert skap, gleder meg til å se resten. Tenker du ble fin på håret jeg. God vakt, kos deg resten av uken. Klem fra Mona.

Anette sa...

Så fint huset blir :) Gleder meg til å komme på romjulsbesøk :) Hils alle i heimen og ha en god advents uke :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Så flott du klare lage det..

klem

Fru Keilegavlen sa...

Så koseleg du har det! Flotte bilete. Ønskjer deg ei fin adventstid.

Fjellets datter sa...

Så koselig du har stelt i stand...julen blir nok fin hos deg!
Kos deg med kvelden.
Klem fra Kristin

himlaverket sa...

Vilket underbart julfönster.
Ja, nu är det verkligen jul;)
kram ulla