tirsdag 26. juni 2012

Kremmerhusetets blogg


 feirer 1 år med 
drømmekonkurranse

Den kan du delta i med å lage 
en Collage med dine drømmeprodukter fra Kremmerhuset. 
Gå inn her for å bli med  

Til mine stue vinduer kunne jeg tenke meg gardinene Teodora 
og et flott Oliventre
 
Over min sofa hadde det vært flott med pleddet Tamara






På bordet passer lysfatet Sigrun fint, med en engel, en madonna og noen kubbelys på er pynten i "boks". 
 Da kan jeg sette meg ned med te i denne flotte tekanna og 
noe godt i ei flott godteskål.
Pledd 499,-
Gardinerx2 658,-
Oliventre 399,-
Engel 99,-
Madonna 199,-
Speilfat 179,-
Tekanne 399,-
Skål 39,-
Gratulerer til Kremmerhusbloggen :)

7 kommentarer:

Villaveien nr 1 sa...

Hei på deg:)

Ja akkurat de tingene ønsker jeg meg og. Så vittig. Jeg var på Kremmerhuset idag, og så hva jeg ønsket meg.

Tekannna, gardinene oliventreet,, ja akkurat det du ønsker deg,

Så koselig du tittet innom til meg å la igjen så koselig hilsen.

Du har helt rett. Feriere der er helt fantastisk. Og bassenget ble flittig brukt.

HA en fin kveld kjære Astrid

lisje astrid's husblogg sa...

Tusen takk for slike fine ord frå deg ♥

Du er bra god!

Ynskjer deg ei super veke :)

Drøm ditt liv,lev din drøm sa...

Kremmerhuset har mye fint.
Fortsatt fin uke i juni.

Anonym sa...


Masse fint du ønsker deg,kjempekjekk konkurranse å være med på:)
Fine kveld til deg!
Klem

Prinsesse Elin sa...

he he det hadde blitt en stor collage for Kremmerhuset har så masse fint at jeg sliter med å gå inn uten å komme ut igjen med alt for mye.

Jeg har lagt min elsk på det meste og er stadig innom nettsidene deres bare for å gjøre litt vindushopping ;)

stallnilsen sa...

Så mange nydelige ting du ønsker dæ , den te kanna var kjempefin .

Takk for hilsen inne hos mæ, ha en fin kveld, hilsen Lisbeth ;O)

Alven sa...

Hei du :-)

Takk for koselig kommentar inne hos meg :-) Håper solen varer noen dager nå ja selv om det ser litt mørkt ut nå i kveld :-( Hadde håpet på noen dager på stranda :-) Masse fine ting du har valgt deg ut :-) De har så mye fint :-) Må inn å se jeg også :-)

Ønsker deg en flott helg :-)

Klem