fredag 14. desember 2012

Endelig fikk jeg laget et innlegg

Sliter med å få dataen min til å fungere
Så nå har jeg lånt min kjære sin. 
Fikk lagret disse bildene før den streiket. 
Så da får jeg lage et lite innlegg i dag.
På onsdag fikk jeg en koselig førjulsgave 
av min kjære søster.
Hun bor på Jæren, og holder på å snø ned
etter som jeg forstår

Tusen takk til deg for dei koselige serviettene 
og det flotte skiltet. 




Min yngste sønn og jeg laget lussekatter i går. 
Hadde noen med på bruktmarkedet i dag. 
Måtte ha gløgg og varme lussekatter på siste 
åpningsdag før jul, 
Stekte også noen sjokoladekjeks som jeg hadde 
deig til i frysen. Veldig greit det når en har travle dager. 


For noen dager siden laget jeg 
ei stjerne som jeg hengte 


over julekrybba

   
 I går kveld var jeg innom butikken etter et komitemøte.
                    Da måtte jeg kjøpe med meg noen juleblomsterm hjem.                     
Men må nok i kjelleren å finne blomsterpotter. 

For noen dager siden fikk jeg min kjære til 
å kjøpe med seg batteridrevet kubbelys fra Jula. 
Det blafrer som et vanlig lys.
Siden min kjære blåser ut alle lys med en gang vi går ut av et rom, 
er det greit å ha et en kan gå litt ifra uten å være redd.



I morgen blir det julebord for menigheten her. 
Så jeg har i kveld laget kabare og kokt grøt til riskrem. 
Blir servert et enkelt koldtbord med litt varm mat. 
Medisterkaker og pølse.
Men nå skal jeg ned å pynte bordet.
Vet ikke helt hvordan jeg skal ha det,
Men finner vel ut av det underveis.  

Ha ei rikitg god 3. adventshelg 
alle sammen :)








11 kommentarer:

Brunt sukker sa...

HEI:)
SÅ BRA DU HVAR HER NÅ
KOSELIGE BILDER OG SØT GAVE FRA DIN SØSTER
KOS DERE I MORGEN
KLEM ELI:))

Anne sa...

Koselig med så fin gave .
Ja her er det snøstorm.
Måtte ha hjelp til å få fram bilen etter jobb nå kl 22.huff og huff ..
det spørs hvordan det blir i morgen.
Men på Jæren har de det enda verre
Kos deg på julebord i morgen .
flinke deg som er med og steller i stand.
God helg !
klem fra Anne

Refleksjon på livsvegen sa...

Koseleg stemning!

God Adventshelg :-)

Mitt hverdagsliv sa...

Så fin stjerne du har laget.
Og det med batteridrevet kubbelys hørtes lurt ut. Jeg har også en sånn mann...

Anne Lise Johnsen sa...

Kjempekoselig gave! og disse lussekattene så veldig fristende ut. Finfine førjulsdager til deg!

Drøm ditt liv,lev din drøm sa...

Koselig stemningsbilder fra deg.
Fin søstergave du har fått.
Fortsatt fin helg
og god 3 søndag i advent.

Anonym sa...

Kjempekos med så fin gave i posten:) Flink du som lager så mye fint og godt, både hjemme og i menighet <3 førjulsklem fra meg

Jan Samuel sa...

Så koselig du har pyntet.
Og så lurt med de batterilysene.
Ja snøværet har vært ekstremt her på vestlandet.Men i dag våknet vi til regn:o( TRIST!
Du er en flott dame med et stort hjerte♥,som gjør mye for både menighet og dine nærmeste.
Tusen takk for alltid koselige kommentarer hos meg.
Kos deg videre!
Setter stoooor pris på deg♥
God Bless♥
Juleklem fra Sol

Solstrålå sa...

Glemte å logge meg ut av mannens konto,,,he,he,,
men du forstod vel at den kommentaren var fra meg håper jeg ;o))
Klem fra Sol

Black Feathers sa...

Heisann du.
Så hyggelig med gave fra din søster. Ja de snør veldig ned der borte. Min venninne er ikke så fornøyd siden hun flyttet fra østlandet til vestlandet og gledet seg over mindre snø!
Høres ut som du har masse planer nå. Koselig med lussekattebaking til julemarkede.

Jeg leste kommentaren din men skjønner ikke hvorfor du ikke kunne få lagt inn kommentar på anonym. Jeg vet at flere familiemedlemmer har prøvd og ikke fåttdet til men jeg har laget det slik at det skal kunne gå. Merkelig. Ikke hadde kommentaren kommet inn til søppelmailen heller for det har jeg sjekket.
Kjedelig er det at folk ikke får det til.

Ha en fin søndag i advent. ;)

Mor Inger`s hus sa...

Mye kosestemning hos deg :)

Klem Inger