tirsdag 19. november 2013

Gratulerer

med dagen kjære.
Han lurte på om jeg
kunne lage ei kake han kunne ha med
på jobben i dag.
Og det beste han vet er vel kanskje
marsipankake. (Sikkert fordi det får han så sjelden)



Så da ble det laget ei
marsipankake til han og hans kollegaer
Kan jo være det blir litt igjen til
oss her hjemme også til kvelden.
Blir ikke noe særlig feiring i dag
siden han skal feire sammen med svigermor neste søndag.
Men har kjøpt inn til rakfiskkos i kveld.
Årets første her i huset,
(eller, jeg smakte jo på litt i helga. )




En god dag
ønsker jeg
alle som
titter innom :)
 


10 kommentarer:

Anonym sa...

Kaka så herlig og lekker ut. :) Gratulerer til din kjære. :)
Klem Mette.

Unknown sa...

Hjemmebakt marsipankake setter nok kollegene pris på tenker jeg.
Det er alltid godt. Gratulerer med husbonden.
Ha en fin dag.
Vennlig hilsen Marit

Unknown sa...

Gratulerer med dagen til Tom og du har vært så flink og snill og laga god kake. Heldige kollegaer ! Mannen min er også veldig glad i marsipankake og rakfisk- jeg er ingen av delene, så dette må jeg ikke vise han for da blir han bare misunnelig :)

Ønsker deg en fin dag

Klemmer Monica

Mitt hverdagsliv sa...

Gratulerer med din kjære. Jammen er han (og kolleger) heldig! Kaka var flott.
Ønsker deg en fin dag!
Klem Vigdis

Hilsen Bodil F.T. sa...

Flott kake til denne motorsykkelmannen din! Dere er to tøffinger! Gratulerer med dagen!

Marguerite sa...

Gratulerar till din käre,Astrid!!!
Han ser ut att vara värd din fina,läckra marsipankake!!!
Men jag begriper inte vad "rakfiskkos" är för något?
Önskar er en fin kväll i alla fall...
KRAAAM!!!

Åshild sa...

Heldig mann.

Hjem & Glede sa...

Å så flott kake!!!!
Og akkurat nå som jeg er såååå godtesyk:))))))

Hils og gratuler din kjære så mye med dagen!
Tenker han ble fornøyd med kaken!
Han ser SÅ snill og tøff ut altså:)

Her har snøen virkelig lagt seg.....og plutselig passer ingen vintersko til minstemann som ikke er så liten lenger:)))
Så nå er pappaen og han på sko jakt:)
God kveld:)

Klem Camilla .

Underberget sa...

Gratulerer så mye til Tom! Det var veldig hyggelig å treffe dere i fjor høst. Tenker den marsipankaka gjorde lykken blant kollegaene:-) Ha en fortsatt fin uke begge to!

Mor Inger`s hus sa...

Hils Tom og gratuler han med dagen.

Marsipankake og rakfisk - da har dere spist det beste av det beste.

:) Inger