mandag 24. mars 2014

En blå dag.

blir det i dag 


 Har vel en god del blå ting.
I en periode var det mørke blått "over alt" 
Kjøkkenvegger og møbler var blå, 
Gardiner og servise.

 
 
 
Nå er det nok litt mindre blått her. 
Men har en god del servise, 
kopper og kar i blått. 
Det meste av det er fra et eller annet bruktsalg. 
Duken er fra aktivitetsstua på sykehjemmet
Og boksen over her fra Søstrene Green. 



 Mel krukken er fra et bruktsalg 
mens saltkrukken fikk jeg av en tante av meg.


Må jo avslutte det blå innlegget med 
blå Jærhimmel. 
Er på Jæren nå å håper på sol noen dager
mens jeg er her. 
Dette innlegget ble laget før jeg reiste 
siden jeg ikke tar med meg data 
eller har tilgang på det hos mine foreldre.
Men etter værmeldingene før jeg reiste så skulle det 
bli ganske bra vær noen dager. 



Ønsker dere alle en flott dag 
enten det er 
sol eller regn 
der dere er :)


11 kommentarer:

Unknown sa...

Herlig med blå himmel. Det er det jammen her i dag også. Har faktisk vært på ferie i en fyrvokterbolig på Jæren en gang. På Obrestad fyr. Det var herlig.
Klem fra Marit

Mandelhjärta sa...

Blått er flott! ;) Jeg har også endel blå ting... Kjøkkenet er hvitt og blått. Rene og fine farger.
Herlig med blå himmel - sånne dager får man nyte!
Ha en fortsatt fin mandag! :)
*klem*

Unknown sa...

Herlige blå himmel :) det er så fint på Jæren syntes jeg.
Endelig fikk jeg lest meg opp her igjen og nydelig rosa innlegg og vakkert blått innlegg.
Heldig du er som har så mye vakkert !

Kos deg og nyt dagene :)

God kveld klem fra Monica

Marguerite sa...

Här har jag, i skrivande stund, en fantastisk solnedgång utanför fönstret!!!
Hoppas du har det lika fint,Astrid!!!

Tack för att vi fick ta del av din fina Blå dag!!!

KRAAAM!!!

Magna sa...

Mange nydelige blå ting, Astrid! Kanskje det aller finaste er "jærhimmelen"! Nyt dagene!
Klem

-monakristin sa...

håper du har en fin vestlandstur!
:)
-monakristin

Lilla dør sa...

Så jillt og treffe deg hjå Brita. Håper du får nokre fine dager på Jæren. Lykke til med kofta:))). klem

Unknown sa...

Ønsker deg gode dager der du er!

Mitt hverdagsliv sa...

Herlige blå ting! Blått er en deilig, kjølig, beroligende farge. Muggen kjenner jeg igjen - hadde et helt servise i min ungdom!
Nydelig bilde fra Jæren. Nok et sted i Norge jeg burde besøkt....
Klem fra Vigdis

solveig sa...

Eg må innrømme at eg er svak for blått.
Og kva er vel betre enn blå himmel?

Mor Inger`s hus sa...

Blått er flott:)
Og så mange fine blå/hvite kjøkkenting du har.
Jeg elsker jo alt blått/hvitt, og har en følelse av at jeg snart har fylt kvota mi...hi,hi.

Klem fra Inger