søndag 14. februar 2016

God søndag

God valentinsdag 

God morsdag :)



 Her ble det gaver i fleng i dag. 
En nydelig rosa hortensia, 
et flott krus og en nydelig figur


Kruset har et skriftsted fra
1.Krøn.16.34.

Pris Herren, for han er god,
        hans miskunn varer til evig tid!



Figuren holder tre hjerter i sine hender. 
Det må jo være hjertene til mine kjære. 
Min mann og mine to sønner. 


Måtte prøve kruset i dag 
Så det ble en kopp med kakao siden 
det er en kald søndag her. 
Var -16 da jeg stod opp. 
Og så litt hjertesjokolade i anledning valentinsdagen. 
Det var gave fra meg til mine kjære. 
Men jeg måtte jo smake litt jeg også , hehe


 Har satt figuren ved kirka sammen med noen andre 
Willow tree figurer :)


Ha en fortsatt god dag

alle dere som titter innom :)


5 kommentarer:

stallnilsen sa...

Så fine gaver du fikk av dine :)
Æ fikk roser og tullipaner fra mine :)

Ha en fin morsdag.

Lisbeth :O)

Unknown sa...

Så fine dager :) Håper du har hatt en fin dag. Det var skikkelig kaldt hos deg... nå roper jeg på våren :)

Ønsker deg en fin ny uke

Klemmer fra Monica

Marguerite sa...

Så mycket fint du fått, kära Astrid,
det var du väl värd!
Här firar vi inte Morsdag förrän i Maj,
men jag blev uppvaktad på
"Alla ♥️ Dag" med blommor och choklad!
Ha en fortsatt fin kväll, Kram! 💕

Winkel's Crazy Ideas sa...

Takk for skriftssted og fine bilder. Så skjønn engel og koselig krus, tipper kakaoen smakte ekstra godt i den. Jeg fikk røde lodne tøfler av lillegutt på syv, telefonlader med lys i av mellomste og frokost m kaffe på sengen av eldste gutten. De hadde også en pose med mye koselige småting i (det ble pose for jeg fant ikke innpakningspapiret skjønner du mamma :) ). Du må ha ei velsignet god uke forut, klem fra Pam i sør

amo sin blogg sa...

Så fine gåver.
Eg har ein liknande figur som eg er svært glad i. Det
er så mange fine i denne serien.
Og kruset er flott.
Her snøar det kraftig eit øyeblikk, så skin sola frå blå himmel det neste.
Ikkje enkelt og dyrke turlivet.
Ha ei fin veke.