mandag 5. mai 2008

Må bare få oppklare noe.
Min mann er med i en
motorsykkelklubb.
Så det er folk derfra som er
med på servering
1.mai



I år kom det også to fra
Fredrikstad som er med i samme klubb.
De var de som overnattet
på gjesterommet vårt.



Vi var tilsammen sju stk som
delte på jobben med serveringen.
Vi har det ved et nedlagt butikklokale.
I år stod vi inne å stekte vaffler
og laget kaffe.
Beklager visst det virket som
jeg stod for det meste alene.



I fjor var jeg ikke med en gang.
Da hadde vi hatt konfirmasjon
to dager før. 
Så jeg hadde en stille dag
hjemme da.



Til slutt bilde av
blomstene
mine på trappa.



5 kommentarer:

Bestemor Aud sa...

Første gang jeg er innom bloggen din! Her var det mye fint og trivelig! Jeg har vært innom kapellet på Beitostølen! Ja, det er nydelig. Min svoger jobbet på senteret i flere år, men er flyttet fra stedet nå.
Forresten er vi i ferd med å flytte til Opland, vi også (Harestua) - etter å ha bodd på Sørlandet i 20 år! Det blir spennende. Og så har familien hytte i Etnedalen, og det skal bli flott å komme nærmere den.

Berit T sa...

Så koselig det var med blomster i den gamle gryta, og ekstra fint med hjertet oppi. En fin idè å ta med seg. Har sansen for gammelt ser du, og pleier å ha blomster i melkespann, sinkbalje, kaffekjel. Så nå skal jeg innom gjenbruksbutikken å se om de har noen gryter!

Ja her koses det med den lille, det er stort å få oppleve å bli mormor!

Ha en fin uke.

Prinsesse Elin sa...

Det samme til deg også. Kos deg:O)

Synnøve. sa...

Hei.
Her var det mange flotte bilder. Fann deg hos Maud.
Ser du er glad i mc. Kikk in på nt.se så får du se motorsykkler på 1 mai.
Kikker gjerne in til deg flere ganger eg.
Hilsen Synne :D

Gårdsromantik sa...

Så vackert glas - är det fönster?
Planteringen var också underbar!

Kram Maud