søndag 31. august 2008

Tusen takk

til dere alle som legger igjen så

koselige kommentarer. 

Hadde tenkt å lage et innlegg i dag

for å takke for awarder jeg har fått. 

Men jeg får ikke lastet opp bilder. 

Men TAKKE kan jeg jo gjøre 

TUSEN TAKK til Magny

for Brillante webblog awarden

Og TUSEN TAKK til Torunn og Kerstin

for I love your blog awarden

Er redd jeg ikke får ordnet min data

før om ei ukes tid

Men benytter meg av å låne en av og til.  

Men det blir ikke tid til å lage innlegg da. 

Prøver bare å komme over så mange

som mulig av bloggene  deres

Så jeg vil få ønske

dere alle

ei flott uke

4 kommentarer:

*Hege*-mine små skatter sa...

Så kjedelig med ødelagt pc da... Håper du får den igjen snart:) Ønsker deg en riktig god søndag:)

Bestemor Aud sa...

Takk for kommentar!
Lykke til med dataen. Det er veldig greit med data, så lenge den funker - men det er jo et sårbart medium, særlig nå med alle virusangrepene. Vi har nettopp hatt en skikkelig opprydding med hensyn til det!
Ha en god uke!

hjemme bra sa...

Hei.
Takk for besøk på bloggen min. Besseggen-turen var flott! Og det gikk utrolig bra med føttene. Bortsett fra vannblemmene da...

Ønsker det en velsignet uke.

Synnøve. sa...

Gratulere med de utmäkelsene du fått.
visst er det en go fölelse å vite at noen derute liker det man gjör.
Håper datorn snart blir friskmeldt.
Klems Synne.