onsdag 24. september 2008

Hemmelig venn gaven

kom i posten i går.
Den inneholdt flere fine ting.


Hadde nesten ikke tid til å finne kamera
før jeg åpnet pakkene.
Det første en ser er et fint kort.
Og de fint innpakka gavene

Etter å ha fått av papiret kom dette til syne.
Nydelig kanelte

Et bilde som min hemmelige venn
kanskje har laget selv?


Små lys med en sink stake til.
Flotte ting alt sammen.
Tusen takk til deg min hemmelige venn.
Aner ikke hvem du kan være.

Ha en riktig
god onsdagskveld




17 kommentarer:

Ingunn sa...

Så lekkert da!!!heldigris!!;)

Mitt hvite hus sa...

Så flott gave du har fått=) Masse lekre ting=)
Nyt kveldne =)

Som mine dager er sa...

Heldiggrisen. Slike små lys i sinklysestake er bare toppen på sharme!!!

Knallbra. Klem fra Marit

Brit. (lille meg) sa...

Ja, dette var flotte ting! Så heldig du var som fikk gave fra hemmelig venn! Hva gjør du for å oppnå det, tro?
Kommer det bare deisende ned i postkassen sånn uten videre?
Det må være artig å få.
Takk for hyggelig hilsen til meg!

God natt! I morgen skal jeg til byen, til tannlegen.

*Hege*-mine små skatter sa...

Så fine ting du fikk:) Skikkelig heldig!!!!

Miamor sa...

Nydlig gave du fikk da,Astrid!!
Koser meg i Stavanger!! Utrolig vakkert på vei fra Bergen til stavanger i dag!! Skal til Lyngdal i morgen og håper været holder seg... ;)

Ha det best!!

My home is my Castle sa...

heldige du :)
Flotte ting du fikk

Kariklem

Synnøve sa...

Så fin gave du har fått. Du hadde dekket på bordet så fint, så jeg lenger ned.Ha en fin dag

Fru Fjeldhammer sa...

Tusen takk!

Så mye fint du har fått av din hemmlige venn....

Grip dagen sa...

Hei på deg!
Du får tenke ut hva du ønsker deg til jul, og deretter sende slekta til Skulehuset for å handle gaven!
Huset ligger ved E39, 1,6 km sør for Ålgård.
Det er knallhard jobbing. Men jeg synes samtidig det er en ære å få låne det!
Gleder meg til å innrede der!

Ha det fint!
Hilsen Marit

Synnøve. sa...

Så flotte gaver du fått av den hemmelige vennen.
TEnk, en slik skulle alle ha.
Håper at allt er bra med deg.
Klems Synne.

♥ Stines hverdag sa...

Så heldig du er da! Nydelig gave!
Og skapet ditt ble forresten kjempe flott!

♥ Stines hverdag sa...

Og tusen takk for awarden jeg fikk tidligere! Har helt glemt å si det... Koselig at du liker bloggen min :)

*Hege*-mine små skatter sa...

Så koselig kommentar du skrev til meg:) Alltid moro med disse kommentarene;)

Ja datteren min er jo ikke så gammel,men hun vil være med!!! GreenGate og Ektorpsparing;) Når mor i huset ville ha ny sofa ja da ville gullemor hjelpe å spare*ler*. Hun slipper selvfølgelig det,men de blir nok litt påvirket disse søte små!

Ønsker deg og dine ei riktig god helg! Klem

*Hege*-mine små skatter sa...

Ps-lyktene er forresten fra Europris... De var billige-tror det var 99 pr stk:)

Fabrikken sa...

Så fine ting du har fått. Lys trenger man jo i mengder nå når høsten er komt :)

Ha en fin fredagskveld

Olstad sa...

Det var en utrolig lekker gave så fint pakket inn og så vakkert i store og hele.

Ville bare ønske deg en fin høsthelg.