fredag 5. desember 2008

Oslotur

I dag har min mann og jeg vært en dagstur i Oslo.

Det tar vel to og en halv time å komme

inn til sentrum av Oslo fra oss.

Var først en tur innom Ikea på Furusett.

Fikk jo handlet litt der.

Har ikke fått tatt noen bilder av det jeg kjøpte.

Det får komme i morgen. 


Vi måtte jo innom Julemarkede på Rådhusplassen. 

Mye fint å se på der. 


Men som dere ser så snøa det en del, og i tillegg var det noe vind,

så det å stå ute å fotografere var ingen fornøyelse. 

Men stemning var der, det er helt sikkert. 

Måtte jo innom en del butikker i Oslo også. 

Fant mye fint, både til julegaver og til meg selv.


Avslutter i dag med et bilde jeg har vist før, 

Men, men, er glad i engler. 

Det blir engler i massevis her på bloggen senere. 

Når jeg får tatt frem alle jeg har. 

Ha en

riktig flott helg :)

4 kommentarer:

Julies sa...

Hei.
Da har du sikkert hatt en fin dag ! Joda, kjøkkenet ble ferdig i løpet av kvelden...
Gog helg til deg !

Lykkelita sa...

Så gøy med Oslotur da. Skulle gjerne tatt turen til hovedstaden og shoppet litt nå i disse juletider, men det blir både langt og dyrt. Så søte engler du har, gleder meg til å se resten:)
Ha ei god helg:)

Aina sa...

Angels are welcome her også ja;0)
Gratulerer med award og tusen takk for at du gir den videre til meg! Den var koselig å få, så snill du er.
Oslotur hadde vært kjekt og jeg skulle ønske Ikea var nærmere her.

Ha en fin helg!
Klem.

Brit. (lille meg) sa...

Sikkert kjekt med en Oslotur, når du ikke bor lenger unna.
Så har du pyntet fint i huset ditt også.
Jeg var i Trondheim mandag i denne uka, ikke for å shoppe først og fremst, men det ble litt av det også. Jeg går til kontroll på sykehuset 2 ganger i året. Så ble det handlet litt også samtidig.
Ha ei flott adventshelg!;)