mandag 16. februar 2009

Rød dag

Mandag

Det er mange som har en fargeuke på 

bloggen denne uka. 

Tenkte jeg skulle kaste meg på denne som

KOSELIG KOSELIG har startet 


Har en rød bil. 

Dette er et bilde fra Finn av en lik bil. 

Har tatt bilder inne av noen røde ting. 

Har visst ikke så mye rødt, men fant nå litt. 


En av gaveposene jeg laget før helga har røde roser på.

Et rødt eple som jeg nå har spist opp. 

Gitaren som jeg bruker av og til, har litt rødt i seg.

Den har i hvert fall et rødt band. 

Til slutt, en rød genser som skal brukes i

et eller annet syprosjekt. 

Ha en flott

uke alle sammen

*** 

12 kommentarer:

Nikoline sa...

Du lagar utruleg flotte gaveposar! Eg har endå ikkje prøvd med strykebilder på noko,ser så innvikla ut..men har tenkt leeenge å kjøpa kopipapir for å prøva.
Så det er raud veke hjå deg,ja... har ikkje fått med meg at noko slikt "foregår",skal inn på bloggen du lenka til og sjå.
Så irriterande det er når baksten ikkje går som den skal! Håpar du får skikk på komfyren att...
Ha ein fin-fin dag!

Brit. (lille meg) sa...

Du har funnet mye rødt, du!
Jeg står over denne. For det første er jeg ikke så glad for disse utfordringene, og for det andre har jeg ikke fått den direkte. Og så tror jeg at det ville blitt problem med f.eks. lilla for meg.......
Men det er artig å se hva dere andre finner.
Ha en fin dag!:)

Anna Lisa sa...

Flotte røde ting hos deg også :)
Ønska deg ein flott dag!!!
klem

Hilsen Bodil F.T. sa...

Du har funnet mange flotte røde ting du, JEg har også kastet meg på denne utfordringen! Gøy å se om vi klarer hele fargeuken :)

Mitt hvite hus sa...

Mange flotte røde ting du har=)

Klemmer Kerstin

♥ Stines hverdag sa...

Så fint at du også ble med på utfordringen :) Jeg har skrevet det før også, men du lager kjempe fine gaveposer!
Ha en fin uke!

Unknown sa...

Her var det masse RAUDE, fine
ting:0)
Har kasta meg på denne eg og, men er på jobb til 22.30...
Tida går utruleg seint, og innlegget er allerede klart oppe i toppetasjen;9)
Klem

Julies sa...

Hei du !
Dette er nok ingen utfordring jeg kan kaste meg på... Det eneste røde her i huset er eplene mine...
Hygg deg utover uka. Den blir vel litt mindre hektisk enn den forrige, håper jeg.

Anne sa...

Funnet mye rødt du.
Stilig bil da, Ferrari rød :-)
Men som meg, tjener du vel ike til ett slik rally glis du heller. nei en får ta et eple og en klunk på gitaren...

Made by KKann sa...

Hei hei - rødt og fint hos deg også ser jeg - en artig utfordring!

Ha en fin fin tirsdag - i dag er det blått! Smil!

Smil fra KKann

Synnøve. sa...

Rödt er vakkert. Man blir glad av den fargen.
Synne.

Made by KKann sa...

..masse flott i blått - smil!

KlemKKann