torsdag 2. april 2009

Og vinnerene er

Ja da var klokka passer

20.00. og jeg har foretatt 

en høytidelig trekning av vinnerene 

på min 1 års feirings gaveutdeling. 

Siden det jo også nærmer seg påske med stormskritt, 

blir innlegget fulgt av bilder fra min påskepynt. 

Har pyntet lite i år, men litt er det blitt. 


Må jo også få si tusen takk til dere alle for 

de koselige gratulasjonene i anledning 1 års feiringen min. 

Hadde ikke forestilt meg at det skulle bli så koselig 

å drive med blogging som det har blitt. 

Og det er jo takket være alle dere som gir så mange

koselige tilbakemeldinger. 

Men så til vinnerene: 

Den først gaven går, som jeg skrev i 

jubileumsinnlegget, til  Garden angel.

En herlig dame, med en flott blogg,

som er vel vært å ta en tur innom. 


Så ble det lagt tall fra 1-24 i en boks. 

Og de to tallene som kom opp var 7 og 11. 

Og den som hadde kommentar nr 7 var Dorthes blogg

Ei dame som strikker hele tiden virker det som 

Prøver seg stadig på nye ting, og resultatet blir flott. 

Har kjøpt sokker fra henne, og er veldig fornøyd. 

Ps: Kommer innom deg en dag med gaven din. 

Den neste var nr 11. Og det er Rod i hob

Hun er fra Jæren, og skriver bloggen på dialekt. 

Noe jeg syns er veldig koselig siden jeg er fra Jæren. 

Jeg skal desverre ikke til Jæren i påsken, ellers kunne jeg tatt 

med meg gaven å møtt deg på Nærbø. 

Men du får sende meg adressen din så

kommer den i posten om noen dager. 

Håper den er fremme før påsken begynner for fullt. 

Gratulerer til dere. 


Da gjenstår det bare å 
ønske dere 
alle en 
riktig god påskeuke !!!
***

17 kommentarer:

Nikoline sa...

Hmm.. det vart ikkje meg,nei.. men pytt,det kjem vel fleire sjangsar!
Så fint pynta hjå deg... og det øverste bildet var akkurat i min smak ang.påskepynting! Akkurat passe... og så synes eg den glasshanen din var ein riktig STASHANE!
Ei riktig god palmehelg til deg :0)

Garden Angel sa...

Tusen takk for gode ord Astrid!
Og gratulerer til de andre vinnerne!
Synes du har pyntet fint på bordet ditt jeg:)
Påskeblomster og søte fugler gjør susen;)
God klem fra meg(",)

Gry sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne og god Påske til deg!
Klem Gry : )

Julies sa...

Hei !
gratulerer til vinnerene. Koselige bilder du viser.
God påske til deg også. Håper du har fått lest av strømmen din sånn at du får ladet kameraet og har strøm til dataen ... :-)

Synnøve. sa...

Gratulerer til vinnerne.
Det er morsomt med bloggvenner og med konkuranser.

Så mange flotte ting du fikk med deg fra Jären.
Nydelige ting.
Nå venter sengen på meg. Trött og sliten og litt snuffsete....
Men det går bedre.
Ha nå en god natt vennen.
klems Synne.

rod i hob sa...

Hei!!
Tusen takk -så stas altså :-)
Glede meg!!

Stortrekking du hadde Gratulera til alle vinnerane :-)

Klem!

Besta sa...

En påskebukett venter på deg. God påske.

Mitt hvite hus sa...

Grattis til de heldige vinnerne:O=)
Heldig griser er de... ;O=)
ha en fin fredag Klem Kerstin

Lykkelita sa...

Gratulerer til vinnerne:)
Ønsker deg ei god helg og fine dager fram til påske:)
Stor klem fra nord.

Brit. (lille meg) sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne!
Koselige bilder! God palmehelg til deg!:)

Dorthe sa...

hei.. Jøsse meg så heldig jeg er da:) pleier jo aldri å vinne noen ting..
Du får ha en riktig fin og avslappende påske, men du skal vel jobbe en del. Håper du alikevel får tid til litt avslapning:)
Viktig med litt ettertanke i påsken. Det er jo en stor høytid egentlig. Vi har vel en tendens til å glemme det opp i appelsiner og kvikklunsj..

Bergheim sa...

Jeg vil ønske deg og dine en riktig god påske

lavendel mio sa...

Gratulere til vinnerne!!
Helt enig, å blogge er så kjekt,så mange koselige damer her ute:)

Ønsker deg en nydelig påske,klem:)

Magdalena sa...

gratulerer til vinnerne11 ja sant det er givende å blogge, Astrid??

så mange hyggelige kontakter vi har fått,- (minner meg om brev-veninner da eg var lita...)

nå drar vi på landstedet, derfor litt intens påske i bloggen på forhånd...
klemmer og fin påske til deg og dine...

magny

hjemme bra sa...

Gratulerer til vinnerane!
OG god påske til deg, Fjordheim!

KATE ♥ sa...

Kom bare innom for å ønske deg en GOD PÅSKE!

Klem Kate

Missfryd sa...

Gratulerer til heldige vinnere og god påske til deg:-)