lørdag 31. oktober 2009

Nå prøver jeg igjen

Håper jeg får lagt ut  innlegget denne gangen. 
I dag begynte jeg på jobb kl 09.
Så jeg hadde ei lita økt på arbeidsrommet først. 


Skjerfet laget jeg ikke i dag.
Har brukt flere dager på det. 
Kan ikke strikke mer enn noen få cm hver dag, 
da orker ikke armene mine mer. 
Men jeg har nå startet på det tredje. 
Så det blir nok noen julegaver i år. 
Syns dei er fine med pynt på. 

Fyrstikkeskene har jeg pyntet i dag. 
Den ene skal være med i en gave jeg skal 
levere til ei vennine i morgen. 
Skal dit en tur på formiddagen før jeg skal på jobb.
Starter ikke før 15.30 i morgen. 

Jeg pyntet etpar skrivebøker også. 
Lurer på om jeg skal ha litt mer på denne. 
Men fant ikke noe som passet i dag. 
Får lete litt mer i alt der inne på det rommet. 


Denne boken var årsaken til at jeg
gikk på arbeidsrommet i dag.
Den er laget til hun jeg jobbet hos i dag.
Såg etter ei oppskrift der i går,
og da fant jeg mange løse lapper med oppskrifter på.
Nå er det ingen løse lapper igjen.
Alle oppskriftene er limt inn i denne boka  


Da skal jeg snart trykke på publiser knappen.
Håper det som skal skje skjer nå.
 
Håper dere alle har
en god kveld 
***

16 kommentarer:

Tulip sa...

Mange koselige ting du har laget, da! Fyrstikkesker er fine å dekorere...enkelt og veldig fint!

Klem

Liv sa...

Du lager jammen mye fint, JEg synes det er kjekt at vi lager så forskjellige ting;)

Nostalgia sa...

Skjønne ting du har laget ! Kjekt å få slike gaver som er laget med omtanke :-)

Likte godt bildet på boka på siste bildet ;-)

Klem, Nostalgia

Carina sa...

Blir skikkelig inspirert av å se så flotte ting du lager.
Ha en fortsatt fin kveld

Refleksjon på livsvegen sa...

Veldig flotte praktiske ting du lagar...
Ha ei god helg!

torleif ann karin sa...

Du verden så fine ting du lager. Blir nok glad hun som får den boken ja.
God helg.
Klem Ann<3

Dorthe sa...

Ja jeg ser du har hatt problemer med blogspot du også.... Ha vist vært litt trøbbel etter som jeg har hørt. Fint skjerf. Det er ganske tykt garn og da er det lettere å få vondt synes jeg. Liker helst det tynne. Hvis jeg får vondt er det i håndleddene.. Fine ting du har hatt gang i. Ja jeg våknet opp til snø idag og kanskje det har kommet litt hos deg også. Nå er vist vinteren på vei. November i dag og det er ikke lenge til jul. Litt godt er det er ting som det går an å se frem til. Synes jula er utrolig koselig. Ha en kjempefin søndag:)

Synnøve. sa...

Hei Astrid.
Ser det fungerte hos deg idag. Det var bra.
Du er så flink å lage gaver.
Imponert er eg.
Her sitter eg og lurer litt på hvad eg skal gi til di 4 jentene i familjen. Får se. Det dem önsker seg har ikke peng til. Spilldatorer, Iphones og lignende....
Man blir helt matt....
Men det er nok slik det har blitt og kommer å väre.
Nei, eg nyter dine bilder eg.
Så ikke slutt og lage så flotte ting.
Kos deg idag denne förste söndagen i November.
Synne.

Magdalena sa...

så fine saker og ting!Nydelig sjal. dåsene var skjønne også, og bøkene,- nyttige og herlige gaver...! sund du har vondt i armene dine, er det senebetennelse..?

god bedring og klem, magny

Black Feathers sa...

Nydelige skjerf du lager, det blir flotte julegaver ;) Kjempe søt ble oppskrifts boken du laget, hmm, jeg kjenner til det med lapper overalt... ;)

Ser du hadde hatt problemer med å publisere i går, jeg slet jeg også. Derfor ble innlegget publisert i dag i stedet.

Ha en hærlig søndag ;)

Brit. (lille meg) sa...

Så flink du er! Du lager så mye fint!
Ha en flott søndag!:-)

Lill sa...

Heihei..så flott..du er skikkelig flink:)Ha en flott dag!!klem

johanne`s rom sa...

Kjempefint, det sjerfet var flott. Da er altså du godt igang med julegavene, så bra.

Solveig sa...

Ååå så masse fint du lager!! Må se på bildene om igjen for å få med meg alt. Helt min stil - kjekt å se.
Ha en fin dag.

Hilsen Solveig

Mitt hvite hus sa...

heisan

Så masse fint du har laget... moro å få hjemmelaget gaver.. og disse blir nok motageren veldig glad for..

klemmer Kerstin

Randi sa...

Så mye fint du har laget...og dne oppskriftsboken var jo så flott...så snill du er:-)

Håper du har en fin dag