søndag 13. desember 2009

Et raskt innlegg

før jeg skal ned å sette en deig til lussekatter. 
Det er jo luciadagen i dag. 
Og lussekatter er jo så utrolig godt. 
Må ha noen til resten av familien står opp. 


I går fikk jeg jo enda en gave. 
Denne gangen var det Grip dagen som hadde sendt 
flotte ting til meg fordi jeg vant en trekning hos henne. 
Nydelig pakket inn. 
Med fint kort på. 


Inni pakken låg dette. 
En flott julesokk hun har sydd. 
Og et fint skilt hun har malt. 
På den ene siden står det Smil til verden. 


Og på den andre Grip dagen. 

Jeg har hengt det opp på tavla. 
Fikk satt på en krok nederst på tavla, 
må ha en krok til. 
Syns det ble veldig fint i den kroken på kjøkkenet nå. 

Ellers kom jeg i natt på en ide til bordkort 
Vi skal feire sølvbryllup på nyttårsaften. 
Og her om dagen hadde Grip dagen et innlegg 
om knallerter
Mangler bare en lapp til navn så er den første klar. 
Tyllen er etter brudekjolen til min søster. 
Så det er jo litt koselig å bruke den til bord dekorasjon 
på vår sølvbryllupsdag. 


Da står deigen for tur. 

Ønsker dere alle 
en riktig god luciadag :)


 


2 kommentarer:

Dorthe sa...

Så mye nytt du har rukket og blogge. Du er tidlig oppe idag:) Må innrømme jeg har vært en stund oppe jeg også. Jeg er typisk a menneske. Ja nå er det ikke veldig lenge til jul. Lussekatter er kjempegodt.
Håper du får en riktig fin 3 søndag i advent. Idag har vel butikkerne søndags åpent og jeg må vel ut og titte litt. Vi skal ha pinnekjøtt på julekvelden og jeg tenkte jeg skulle få kjøpt det. Sønnen er gått lei ribbe og lurte på om det gjorde noe vi byttet:)

Mitt hvite hus sa...

God morgen..

Så flotte gaver du har fått... Nydelig julesokk...og skiltene er kjempefine...

Lussekattene er bakt og de skal vi kose oss med i kveld...


ha en fin søndag..

Klem Kerstin