mandag 7. juni 2010

Heldige meg

 fikk pakke i posten i dag. 
Hadde bursdag for etpar uker siden, 
og i dag kom en koselig pakke til meg. 
Flere fine ting inni pakken. 

To flotte fugler. 
Et veldig koselig lite skilt. 
På den ene siden ser det slik ut:


På andre siden slik: 

Herlig skilt som passa midt i blinken hos meg. 


En pakke med servietter, med blåmeis på
og to pakker lommetørklær låg det også i pakken. 

Tusen takk til min søster, min svoger og dei to tanteungene mine
Det var en flott gave. 


Denne St.Pauliaen
og potta kjøpte jeg meg før helga. 

Nydelig farge på den blomsten. 
Potta likte jeg også kjempegodt. 


Håper dere alle har det bra.
Tusen takk for alle koselige kommentarer
dere legger igjen hos meg.
Setter veldig stor pris på det. 

Ha en riktig god kveld :)


5 kommentarer:

På landet sa...

Så masse flott du fikk =) Nydlig blomst og potte.

Klem fra meg.

Mitt hvite hus sa...

Så mye fint du fikk i pakken din...

giveren visste nok hva du ønsket deg...

ønsker deg en fin kveld..

klem Kerstin

Violetta sa...

Gratulerer med vel overstått! Så koselig med gaver da, og ekstra koselig med ting man setter sånn pris på. Skiltet er jo bare helt inn i hampen nydelig! :)

Synnøve. sa...

Det er alltid kjekt at få pakker i posten. Speciellt når det kommer så mye flott i pakken hihi.
Skjönner du likte det.

Den vakkre blomsterpotta med St Paulan i var helt nydelig. Skal ikke kjöpe noen blomster å ha inne i sommer i det heletatt. Det får vente til hösten.
Nå blir det uteblomster og slikt.

Önsker deg en flott tirsdag nå. Her blir det litt vasking og rydding. Passer på når det regner.
Klems Synnöve.

Sologbolig sa...

Så kjekt å få pakke, skiltet var kjempefint og alltid kjekt å få servietter, det syns iallfall eg. Ha ei flott uke. Klem.