lørdag 18. juni 2011

Lørdag kveld

og en tar livet med ro. 
Har hatt fri etpar dager, men skal på jobb i morgen. 
I dag har jeg fått unna en del husarbeid, 
og fått bakt litt, både brød og kaker.

 
Blomster ble det også til helgen. 
Kjøpte tre buketter på Coop og satte de sammen til en
flott bukett.


Det går med masse frukt i løpet av ei helg. 
Denne helga ble det druer, aprikoser og nektariner. 
Nydelig.

Det gjør seg flott på bordet også

Lørdagens pizza. 
Lavkarbobrød, en med kjøttdeigsaus 
og en med kyllingfile. 

Her har Gry en oppskriften

Men jeg bruker denne bunnen
litt myk, men god. 

Til dessert ble det lavkarbo sjokoladekake
med kesam vanilje og bringebær. 
Kjempegodt. 
Her er oppskriften visst dere vil prøve.
Jeg tilsatte
1ts Johanneskjernemel
2ss Fiberhusk
og noen dråper vaniljeessens


Håper fortsatt på sol og sommer. 
Her kan en vel si at det er slik at:
best som det regner kommer det ei skur. 
Det hender sola kommer igjennom med etpar stråler
i korte stunder-

Ønsker dere alle mange fine
og solrike dager :)





11 kommentarer:

Ruth Bernssen Bø sa...

Kan nesten sei at sommaren er her og... ¨å lenge det varer. Har hatt ein flott dag i dag.
God lørdagskveld

Anne sa...

Ser ut til at du har hatt en fin helg med nydelige blomster og god mat.
En rar sommer til nå..ikke mye å rope hurra for nei..men håper og tror ..den kommer nok!
Veldig kjekt at du ville bli med på giveawayen min!
Ha en fin dag!
Klem Anne

Ninas Interiør sa...

Heisan! For noen vakre blomster! Og takk for fine oppskrifter! Prøver meg på lavkarbo om dagen, jeg og, så disse oppskriftene skal jeg jammen prøve!:)

Lykke til med Hurdalsrosa di! Så lenge det er litt liv i den, er det håp!

Ha en fin uke! Klem Nina

rod i hob sa...

Eg har våre på jentetur i (les på lampen) OSLO :-)

Kjempekjekt, -men kjenne nå i ettetid at eg brukte litt vel møje tid i butikkar eg ikkje trengte brukt tid i.. Ja, ja!

Lavkarbo ja, interessant. Men eg forstår ikkje heilt kossen eg ska komma i gang... :-/

Ha enn fine tirsdag :-)

Randi sa...

nam...så mye godt:-) går på lavkarbo her også...men jeg har ennå ikke funnet en god nok pizzabunn. Får sjekke opp denne.

Håper du har en fin dag og ønsker deg en flott midtsommer..:-)

lavendel mio sa...

Mmmm her var det mye godt:)
Takk for oppskrifter!
Ønsker deg en fin midsommerkveld, vi feirer i hagestuen, gidder ikke gå ut i dette pøsregnet og vinden...
Klem Hanne

Anna Lisa sa...

Heisann!!
Håper alt er bra med deg, lenge siden eg har hørt fra deg.Nå er det helg igjen og det er bare å kose seg.
Nydelige blomster. Lurt å kjøpe menage så det blir ein stor bukett.
Ha ei god helg
Klem Anna Lisa

Dorthe sa...

Så fine bilder og ikke minst god mat. ja det var den sommeren vi venter på.. jeg reiser til bergen på tirsdag og gleder meg noe veldig. ha en riktig fin uke:-)

Nostalgia sa...

Visst kjenner jeg Anne :-) Nydelig bord med blomster og frukt ! Har et håp om at sommereen kommer etterhvert, håper bare at det ikke er altfor lenge til :-)
Ønsker deg en fik helg!
Klem, Nostalgia

♥ Stines hverdag sa...

Koselig å pynte litt ekstra til helgen :)
Her har heller ikke sommeren kommet ordentlig i gang ennå, men jeg har jukset litt med ei uke i Kroatia. Det var herlig!

Ha en fin fin uke Astrid!

Nostalgia sa...

Hei igjen Astrid :-) Kommoden har jeg betalt 2500.- for. Det er rimelig synes jeg. Disse koster gjerne fra en 5000.- og oppover...

Ønsker deg en fiiin uke !
Klem, Nostalgia