søndag 17. februar 2013

Balkongen vår


er ikke stor, 
men stor nok til ei 
gammel seng 
og etpar gamle korgstoler.


Balkongen ligger i
andre etasje


ut døra fra det vi 
bruker som tv stue.


Det er sol der fra tidlig morgen 
og ei god stund utover dagen.


Så det passer fint å 
ta frokosten
eller formiddagsmaten her, 
eller hvile i senga i skyggen 
om ettermiddagen.


En formiddag 
tidlig på sommeren 
inviterte jeg 
min sønn på 
formiddagsmat 



Vi kosa oss i sola med
nyrørte jordbær 
og varme baguetter. 

I
kan du se mange 
flere fine uterom









11 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Åh, det gir lengt mot sommar å sjå den nydeleg balkongen din.

God søndag til deg.
Anne-Mari

fru. Lærum sa...

om den ikke var så stor, var den utrolig sjarmerende :-)
så koselig du har laget det!

klem tone

Hilsen Bodil F.T. sa...

Ååå så koselig! Nå må sommeren komme!

Mitt hverdagsliv sa...

Du har gjort balkongen din utrolig koselig! Tenk å ha et sånt sted å spise frokoster på om sommeren...

God søndag.
Vigdis

solveig sa...

Kjenner eg gler meg til uteliv!
Triveleg uteplass!

lavendel mio sa...

Så koselig uteplass du har!
Ikke lenge til vi kan gå ut og nyte våren og sommeren nå:)
Lykke til med konkurransen:)
Tenkte å sende inn noen bilder jeg også, får se hva det blir til:)
Ha en fin søndag!
Klem Hanne

h.espe sa...

Såååå utrolig koselig du har det på balkongen din!! Kan tenke meg at du gleder deg til utesesongen begynner :)

Ønsker deg en fortsatt flott søndag!

Klem fra Hildegunn

Helen sa...

Guri land så koselig balkong du har!! Yndig og sommerlig til tusen!! *sånn vil jeg ha og* :)

-monakristin sa...

å herlige sommerbilder! :)

Black Feathers sa...

Åh, gjett om jeg nå lengter mot sommeren når jeg ser de herlige balkong bildene dine. Det må være utrolig deilig å kunne slappe av i sengen på verandaen om ettermiddagen. Jeg lengter mot våren nå kjenner jeg. Men her snør det og det er slush på veiene på grunn av mildværet. Men det er vinterferie her nå så rolige morninger får jeg i alle fall. :)
Ha en flott dag.
Klem Eline.

Trine Kvalnes sa...

Har de samme stolene og bordet som deg, morsomt å se det hos noen andre i ny drakt.. Og jeg har jo også en seng i mitt uterom ;) Det er veldig koselig med uterom/verandaer/balkonger/terasser :)

Nå får vi bare glede oss til våren, til vi kan få benytte oss av de igjen :)

Trine :)