torsdag 16. mai 2013

En liten

musikkvideo i kveld
 
 



På "ny" data.
Den gamle bærbare vil ikke koble til internett,
og den stasjonære, ja hva som har skjedd emd den vet ikke jeg.
Den ene sønnene, som har sett på den mener harddisken har krasjet.
Mens han som kjøpte harddisken for meg sier den ikke kan krasje.
Så ikke vet jeg. Starter gjør den nå ikke uannsett hva det er.
Så nå er jeg på lånt data, uten egne bilder.
Så derfor vil jeg legge ut dette.
Syns det er tøft at ei gruppe fra Frelsesarmeen har kommet
så langt i grand prix.
 
Ønsker dere alle
en flott 17.mai.
 

3 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Alltid kjedelg når PCen ikkje virkar. Min krasja og eg gjekk til butikken der den var kjøpt. Dei sende den inn og eg fekk ny harddisk på garantien som varer i 5 år for slikt.
Ynskjer deg ein strålande 17 mai i morgå :)
Anne-Mari

MissMette sa...

Håper det ordner seg på dataen
din ღ Veldig kjedelig når man
får problemer med den ja :/
Ønsker deg i alle fall en riktig
fin 17-mai feiring og pinsehelg :)
Stor klem fra Mette

Unknown sa...

Det er så kjedelig når slikt skjer. Fikk ny harddisk en gang på garantien , så om den er under 5 år så prøv det. Uansett Lykke til :-)

Ønsker deg og dine en flott 17 mai og fin pinse :-)

Nå er det i dusjen her; pynte kaka; lage et blogg innlegg så i 17 mai tog med barnebarnet sin barnehage !

Gode klemmer fra Monica