fredag 8. mai 2015

MAIDAGER med

Frigjøringsfeiring , 17.mai 
Og konfirmasjoner 
Ja det er mange ting å feire i mai. 
Jeg har til og med bursdag, men ikke enda
Først i siste halvdel av mai er min dag. 


Men vi har fått være med å feire stor dag 
for denne karen 
Han var en del på overnatting hos oss 
da han var liten.
Nå er han en ung, aktiv kar. 
Jeg fikk lage marsipankake til dagen hans


Kakebordet var innholdsrikt 
med mange gode kaker. 




Denne hadde hans søster laget. 


Jeg glemte å ta bilder av middagsbordet. 
Etter konfirmantens ønsker var det taco
Med nydelige torilleaslefser
I tillegg til vanlig tacotibehør 
laget vi også en tacogryte. 
Jeg gikk for gryta da jeg ofte søler 
når jeg spiser taco, hehe





Enkel og fin bordpynt som også 
kan brukes om igjen i sommerens 
blomsterkrukker. 
Veldig lurt. 


Ha en flott 
maidag 
alle sammen !! 

4 kommentarer:

Brunt sukker sa...

Ja Mai er fest månden
så flotte kaker
goe mat og fint pynta
flotte konfirmant
klem Eli:)

amo sin blogg sa...

Så kjekt å vere med å feire konfirmasjon. Her er det i september o då skal eldste barnebarnet konfirmerast.
Så fint å lage maten slik guten ville det, og taco er godt.
Nydelege kaker, marsipankaka er flott !
Ja, dagane å feire i mai står i kø.

God helg.

reSIRIkulert sa...

Mai er ein av dei beste månadane i året, etter mi meining. Flott bordpynt, fristande kakebord, og taco er vel ein sikker vinnar hjå dei unge spesielt :)
Ønskjer deg ein flott sundag!

Unknown sa...

Taco er alltid godt og for noen kaker - nammenam :) Klarer du å lage bilde på kaka du da- det er så koselig. Ser supert ut det selskapet der :)

Ha en fin ny uke

Klemmer Monica