mandag 16. mai 2016

Noen glimt

fra min nevø's konfirmasjonsdag
 Alle konfirmanene fikk hvert sitt
skriftsted under gudstjenesten. 
Selve gudstjenesten var ledet av konfirmantene
Bare talen og selve forbønnshandlingen var det andre som tok seg av. 
En flott opplevelse


Podiet var pyntet med spørsmål, kors og 
et menneske.
Det var ting som ble nevnt under talen 


Festlokalet var bl.a. pyntet med
noen av alle bamsene han har samlet på 
opp igjennom årene. 
Noen tror jeg var arvet etter faren, 
Han hadde også samme lidenskap i barndommen.


Borddekorasjonene bar også preg av 
bamsesamlingen. 


Bordkortene og innbydelsene var alle brettet 
som dette. 
Det hadde ei vennine av mora stått for. 


Ønsker dere alle ei
herlig 17.mai feiring. 

4 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så flott ein Konfirmasjon!!

God 17.mai :-)

Anne sa...

En flott minnedag på alle vis .

Ønsker deg en riktig fin og god 17.mai !
Klem Anne

Unknown sa...

Så fin og minne rik dag og nydelig serviett bretting- den tok tid og tålmodighet :) Flott ble det.


Ønsker deg fine dager

Klem Monica

Berit sa...

Så flott dag det ser ut til å ha vært! Og jeg er stum av beundring .. så flotte bordkort!!!!!
slike har jeg ikke prøvd meg på - men sett på bare!
Ha en fin helg -- snart det igjen nå !

Klem