tirsdag 14. februar 2017

Snart ferie

Om få dager sitter jeg på flyet til 
Spania.


Skal til Torrevieja
i noen dager.
Eller egentlig ganske mange dager. 
Nesten to uker.

Gleder meg til litt varmere vær
enn det vi har her nå. 
Er ikke glad i kulden. 



Gleder meg til å kunne gå tur i joggesko
og kort bukse. 
Men det er ikke meldt så veldig varmt der de 
første dagene jeg skal være der. 
Håper det bedrer seg etterhvert.



Skal nedover nå for å hjelpe min svigerinne som bor der
Hun gjennomgikk nettopp en hofteoperasjon og 
trenger noen i huset om natta. 
Håper jeg får  koplet meg opp til internett så det blir 
litt innlegg derfra mens jeg er der. 

Ha en god dag alle sammen :) 

5 kommentarer:

amo sin blogg sa...

God tur til Torrevieja,
eg er nesten litt misunneleg.
Fint å korte inn på vinteren heime.

Nyt dagane sjølv om dei ikkje er optimalt varme !
Helsing Anne-Mari

Winkel's Crazy Ideas sa...

Kos deg og ha et nydelig avbrekk fra hverdagen. Jeg kom hjem fra London på tirsdag, det er godt med en pause og nye impulser iblant. Klem og god tur fra Pam i Sør

Barwitzki sa...

God tur. Reise mot sør å korte kalde og grå dager :-)))
Hilsen fra Viola

sall1234 sa...

Jo vil gjerne titte innom bloggen din, koslig det. Min blogg heter Sytrollet.no og der skriver jeg litt om hva jeg syr, strikker og lager og litt om livet. Ha en fin kveld.

SRUN POR sa...

I was very fortunate to be able to visit your page.
โกลเด้นสล็อต
สูตรบาคาร่า
gclub