lørdag 20. januar 2018

I dag

måtte jeg bare ha litt vår inne. 



Så da ble det med noen flott 
primulaer fra blomsterbutikken. 


Gjør litt ekstra av seg når en planter
flere sammen. 
💐🌷💐


Ute er det jo alt for mye snø. 
Ikke mange ganger på alle de årene
 vi har bodd her som vi har måtte måke taket. 
❄☃❄


Men i dag er mannen og ene sønnen i gang med det.
Drivhuset er tatt en gang før,
men må tas en gang til. 


Har latt det stå igjen en julekrybbe.
Har ikke hjerte til å rydde den bort. 
Den er jo bare så fin. 
Fikk den i julegave av min kjære
Er laget av Sissels Engler

Ønsker alle ei riktig god helg  

🌺🌼🌺

8 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Så fine primula.
Dei er nydelege.
Mykje snø i innlandet, der me har hytte også,
her ut med kysten er berre is..
Litt underleg vinter.

God ny veke !
Helsing Anne-Mari

Glede sa...

Hei! så kjekt å se deg tilbake i bloggland! har vert mye fraværende eg og! Rett og slett ikkje tid og ork, selv om lysten er der! det såg utrolig fint ut på israel reisen, må ha vert em spesiell opplevelse. Håper jeg også får mulighet til en slik tur en gang. Det er spesielt å tenke på at jesus gikk akkurat der!
Dere har jammen fått deres porsjon med snø ja! her har vert 15-20 cm noen dager, men nå regner det vekk igjen. Men at me har hatt to "perioder" med såpass mye snø i vinter, er jo utrolog, til jæren å være. Kjempe gøy for barna, litt stress for voksne. Såg ikkje bare bare ut å måke taket heller! ha en super fin uke! hilsen Åshild

Marit Johanne sa...

Koselig å se deg på bloggen igjen! Ja, det lyser opp med primulaer på denne tida. Jeg har en gul en på bordet ved siden av meg her. Skal si dere har mye snø. Her er det skiftende vær hele tida. Vi hadde snø en uke, så regna det bort igjen. Det har skifta mellom mildt og vått vær, og kaldt vær, hele desember og januar. Med den følgen at det stadig er glatte veier. Nå er det vått ute igjen, men det er meldt kuldegrader til uka, så da blir det vel glattis enda en gang.
Vakker julekrybbe du hadde fått. Den kan godt stå framme også utenom jul!

Barwitzki sa...

Så lenge det er så mye snø, kan du også nyte litt av den vakre julen... nydelige gave.
Jeg er imponert å se masse snø... selv om er det mye arbeid for deg å rydde alle veier og svake tak, og jeg kan veldig godt forestille meg at da kommer drømmen om våren... alt har sin tid :-)))
Vi har ikke snø så langt denne vinter. Det er synd, fordi jeg liker å lope med ski. Dessverre er det en våt og grå vinter med mye regn i stedet for snø.
Kos deg med første vårblomst i stuen. Her er 8 grader og det første snødråpene blomstrer i hagen. Vi ser hva februar bringer... god strikketid her :-)))
Lag deg en fin dag. God uke. Hilsen fra Viola

Unknown sa...

This is amazing! I found you through your designer profile

បាការ៉ាត់អន់ឡាញ

moviehaha-88 sa...

Thank you for broadcasting it. It's very good

ดูหนังใหม่ชนโรง
series-123.com

Pg slot รวม sa...

Pg Slot รวม ตลาดเกมออนไลน์ในขณะนี้นั้นเติบโตขึ้นอย่างเร็วจนกระทั่งไม่ได้นึกฝัน pg slot มีผู้เล่นมากมายก่ายกองสนใจกับเกมสล็อตออนไลน์ด้วยเหตุว่าสามารถสร้างผลกำไรอย่างมากมาย

สล็อต เว็บ ตรง sa...

สล็อต เว็บ ตรง แตกง่ายแตกหนักแจกจริง ไม่ผ่านเอเยนต์ต้องที่นี่กับ PGSLOT-TH.COM เว็บเกมคุณภาพจากค่ายชื่อดังอย่าง PG SLOT ที่มีลูกค้าเล่นอย่างมากมายทั่วโลก มาแรงปี2022