torsdag 15. mai 2008

Biledkavalkade


Har lekt meg litt mer med PhotoScape.
Fann link til det hos "Lykken ved havet"
Har ikke fått til å legge tekst på bilde enda.
Men det kommer vel det også.



Fin vårhimmel.



Div vesker, noen dongri og



noen andre. Alle er tilsalgs
Har blitt lite sying i det siste.
Men det kommer nok noe nytt etterhvert.



Huset og noen av blomstene som er
å finne rundt huset.
   


Har ikke tatt så mye nye bilder i det siste
Derfor blir det en kavalkade av ting som
har vært her på bloggen før. 



Flere bilder fra det nydelige
glassmaleriet fra Lyskapellet
ved Beitostølen Helsesportssenter



Syns det hjerte var ekstra flott.
Og det vil jeg sende ut i bloggverden
som en stor takk til
alle dere som legger igjen 
en hilsen til meg.
Jeg setter stor pris på det.


14 kommentarer:

Lovise sa...

Artig å leke seg litt med bilder. Du har fått til mye fint som det er gøy å vise fram.
Jeg syns de veskene i dongeri var flotte.

Anonym sa...

Hei du!
Mamma(bestemorshus) syns at jeg som aktivitør skal kunne det meste innen håndarbeid. Jeg, derimot, syns ikke DET er så nøye.. Men nå kan jeg skryte:
Dongeriveske har jeg faktisk sydd selv en gang!! Og du og du så KUL den ble! Søster mi fikk den og den er mye i bruk selv den dag idag..
Nå hørtes det ut som det er århundrer siden jeg sydde den. Kanskje ikke mere enn 5-6 år--men likevel..det sier jo litt: dongeri går ikke av moten!! Så fortsett med å lage slike vesker!! Du blir garantert "kvitt" dem hvis du skal selge dem!!
DU ER FLINK!

Hulda sa...

Fine vesker du syr! Det er alltid koselig å lage slikt. :)

Anonym sa...

Hei
Så utrolig mye fint du lager. De vesker er jo virkelig stillige. Er de for salg? Har veskedilla:)
Legger deg på bloglista mi:)
Blir ikke lenge før jeg titter innenom igjen
hilsen dorthe
http://strikkepinnenskosekrok.info

Synnøve. sa...

Hei.
Alle syr så flotte vesker. Eg kan kke sy. Symaskina og eg er ikke venner.
Lurte litt på om du muligens har en ryggsekk i stoff som du sytt? Det er eg på jakt etter nemligen....
Flotte bilder du fått til og....
Ha en fin dagen för.....
Klems Synne :D

Laila sa...

Tusen takk fo kommentar.
Og en fin 17. mai til deg også!

Brocante sa...

Så masse morsomt en kan få til med noen datakunnskaper og bilder.

Brit. (lille meg) sa...

Så flotte bilder du viser her!
Du er så flink. Flotte himmelbilder under her også....
Og de veskene dine liker jeg også godt,- du er så kreativ!
Kanskje jeg skal bestille en av deg....Hva tar du for en slik?

Ha en fin dag, og god 17. mai i morgen! Hurra!

Randi sa...

Hei du. Sa mange fin bilder.

Håper du får en fin 17 Mai med masse sol, is og pølser..:-)

hjemme bra sa...

Takk for koselig hilsen.
Det var ikke så vanskelig å lage den after eight boksen. Kanskje du kan prøve....

Her var det mange nydelige bilder. Jeg beundrer de flotte veskene du lager!
Gøy med fotoredigering. jeg har ikke prøvd meg på det... må nok kjøpe et program til pc'en først. hadde vært gøy å prøve...

Ha en flott 17.mai.
Vi er velsignet som bor i et land med fred!

Anna Lisa sa...

Er innom for å ønske en riktig fin 17.mai feiring imorgå.
Klem

Besta sa...

Kjempe fine bilder du har. Kjøpte mye dongeri bukser og skjørt på loppemarked som jeg tenkte og bruke til å lage vesker av, no er det nesten så jeg gleder meg. God 17 mai. feiring.

Magdalena sa...

så mye flott... og hvilket program pruker du for å sette bilder sammen???
¨¨ ha ein fin feiring i morgen¨¨

Besta sa...

Måtte til bake på bloggen din.Artig med den engelen du har. Vi har kjøpt slike i kirka her som står en i hvert vindu. De ble kjøpt inn da vi hadde lucia konsert for første gang, men de var så flott med lys i så de har stått der siden.Så i hele mørketida når det er Gudstjeneste og div, tenner vi lys i de.