tirsdag 27. mai 2008

Utfordring


Bilden i dagens innlegg er av skulpturer
rundt Brynedammen



Har fått to utfordringer den siste uka.
Den første kom fra
Miriams lille verden
Mine små skatter -Hege
og fra Anna Lisa`s hjerte blogg

Hvilke tre navn går du under?

Astrid, kjære og mamma.  

Nevn tre ting som skremmer deg:
¤At ulykker skal ramme noen. 
Selvsagt tenker en først og fremst på sin egen familie.
Men det er vondt samme hvem som blir rammet.
¤Brann
¤Mus- Har skaffet meg to katter som er flinke jegere,
så det ser jeg heldigvis sjelden noe til lenger 


Nevn tre ting du ofte/helst har på deg:
¤Undertøy
¤Gifteringen-på jobb er det et oppslag om at det ikke er
god håndhygiene å gå med ring, ikke en gang en enkel giftering.
Jeg må nok få direkte tilsnakk for å ta av meg den ja.
¤Bukse og t-skjorte

Tre sannheter om deg selv:
¤Trives utrolig godt hjemme hos meg selv.
I eget selskap eller sammen med familien.
¤Liker å pusle med diverse hobbyaktiviteter- Ingen bombe tror jeg.
¤Er veldig glad i bøker, gamle som nye. Kjøpte tre på salg i dag. 
Klarer ikke å kaste bøker. Ei venninne som nettopp flyttet fortalte at hun hadde kastet mange bøker. Da fikk jeg vondt. Det går bare ikke ann. 
(Jo jeg river sundt og kaster mange bøker som
jeg ikke syns noen bør lese.
Som feks Margit Sandemo)

Tre ting du gjerne vil ha:
¤Lysthus-Se tidligere innlegg
¤Vedkomfyr
¤Nye golv i huset

Den værste utfordrirngen er å gi den videre til noen
som enda ikke har fått den.

Prøver på:
Lille meg
Liv og
Miamor

Lykke til !



9 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Hjelp!!
Denne ønsket jeg IKKE å få!
Det er ikke for å være ekkel, men denne tar jeg ikke. Beklager det, men jeg dropper den.....
Håper ikke du blir altfor sint på meg nå...Jeg fikk en utfordring fra Eie, men jeg sendte den ikke videre til noen spesielt. Sa bare at de som følte seg kallet, fikk ta den. Den var litt enklere....
Jeg hadde vel fryktet for å få denne også, regnet med at det bare var et spørsmål om tid.....

Ønsker deg en god kveld!:)

Brit. (lille meg) sa...

Tusen takk! Du er grei! Jeg synes det blir mange utfordringer samtidig noen ganger...
Fikk en utfordring fra ei amerikansk bloggevenninne for en stund siden, som jeg også sa nei til......
Takk for at du ikke er sint på meg!
Ha ei god natt!:)

Anna Lisa sa...

Da veit eg litt meir om deg :)
Ønska deg ein fin kveld.
Skal legge meg nå...er fort sliten for tida.
Klem

Miamor sa...

Takk for utfordringen! Nå må jeg prøve å få svart på den. Har fått den av 3 bloggere nå...det er kjekt det altså, men må bare få gjort det...

Mitt hvite hus sa...

Så mange fine skulpturer du viser. Koselig:=)

Ha en fin dag.

Klem :=)

Besta sa...

Kjempe fine skulpturer. Mitt eldste barnebarn er flyttet til Sandnes, håper jeg får anledning til og besøke henne i sommer og da kan vi kanskje dra og se på disse. Synes det er så artig og rusle rundt på slike steder.Takk for komentaren. Synd du ikke kan drive med babysang lenger. Jeg er og blitt opperert og da var det stor fare for at de kom til og skade stemmebåndene. Og gjett om jeg var engstelig. Var jo med i sangkor som jeg elsket, skulle jeg ikke få synge mer... ja, der var mange ekkle tanker da, men Gud ha no en plan med livet mitt så jeg fikk ingen skade. Ha en fin dag. Klem..

Synnøve. sa...

Da veit vi litt mere om deg. Det var morsomt.
håper at dagen din idag blir fin.Har sol og varme her nå.
Klems Synne :D

Kjersti sa...

Artig å lese utfordringen din. Nå venter både den og en "bok utfordring" på meg.

Lene sa...

Hei, Astrid :)

Og tusen takk for koselig mail.

Jeg har sendt deg en invittasjon på mailadressen din. Du kan gjerne linke meg på siden din, om du vil - men ikke kopier linken som står i mailen. Skriv da inn adressen min manuelt: detbesteilivet.blogspot.com

Da kan du, og andre som har tilgang klikke dere inn via linken du lager.

Så mye koselig du har her på bloggen din. Har bare skrollet meg fort ned igjennom. Holder egentlig på å male en mur utendørs, men bare en bitteliten pause innimellom.

Ha en fortsatt fin dag - og vær velkommen inn til meg :)