søndag 31. august 2008

Jippi!


På nett igjen,
Min sønn fikk sett på dataen i dag.
Det var ikke hardisken.
Men Vista som hadde tullet seg til.
Så han fikk ved hjelp av et annet program,
dataen til å fungere.
Det hjelper veldig på.
Selv om jeg ikke har tilgang på alle bildene mine og annet.
Må få tilsendt et eller annet fra levrandøren
før den er helt som før

Jesusbilde fant jeg på Gjøvik i går,
Der var det gatesalg.
Mange som hadde mye forskjellig
å selge, til varierende priser.


Lysestakene fant jeg på loppemarkede
til menigheten vår.
De fikk jeg. De er i samme mønster som
jeg har en trearmet stake i.


Er glad jeg fikk lastet ned bilder nå.
Skal prøve å få laget et innlegg i morgen
ang. awardene

Nå må jeg finne sengen.
Har hatt jobbehelg, igjen.
Neste helg skal jeg bare ha to nattevakter
Og så skal jeg bare ha ei vakt i løpet av uka,
tror jeg.
Så jeg håper jeg får litt tid til
data og arbeidsrommet.

Ha en riktig god natt.

5 kommentarer:

Synnøve. sa...

Godmrogen Astrid.
Godt å sjå deg igjen.
Visst er det ett herk når man plutseligt står uten dator.
Så fine ting du fant på loppemarkedet.
Må pröve å komme meg ut på ett slikt eg og. Krysser fingran för at datorn din snart blir helt frisk.
Klems meg.
Synne.

Mitt hvite hus sa...

Hei astrid. Kjekt du er på nett igjen . Nå har jeg pakket PIF gaver i helgen og skal ut å sende de i dag . Så om noen dager vil du ha en pakke i posten . Nydelig bilde du har fått tak i:O=) Det likte jeg virkelig=)

Ha en herlig mandag=) Klem

*Hege*-mine små skatter sa...

Godt å ha deg tilbake:)

Så flotte de lysestakene var!! Gøy med loppemarkeder:)
Ha en finfin dag:)

Aina sa...

Så kjekt å ha en sønn som forstår seg på data, nå kan du blogge i vei;-D
Fine loppisfunn, det er så kjekt med loppis, bare synd det er så få av de her *sukk*
Jeg har tre nattevakter denne uken, faktisk bare 9 vakter igjen før permisjon, tiden har gått i rekordfart.
Håper vakten din blir fin, jeg håper på rolige netter, har en julekalender som skal broderes på og Arr i sjelen filmer ;0)
Legge i litt medisiner og benke seg i en stol passer denne kroppen for tiden *fnis*

Varm klem fra meg.

Brit. (lille meg) sa...

Å! Så bra at du er på nett igjen
Vi blir så opprådd når vi mister denne forbindelsen, er vel etterhvert blitt avhengig av det....Så håper jeg du får den til slik at PC'n din blir som før igjen.
Men det er iallfall bra at du får til å bruke den!