mandag 1. september 2008

Flotte blogger

Først en takk til Magny for denne Awarden
Skal vel gi den videre til noen.
Tror jeg gjør som noen andre,
Trekker tre tall fra 1 til 53 som er antall
bloggere på listen min

Det første ble 7, som er Bestemors hobbyblogg
Det neste ble 32 og det er Marit.
Og så ble det 35 som er Miriam




Denne har jeg fått av Torunn og Kerstin

Gjør det samme her, trekker tre tall.
Gir den videre til nr 5 som er Berit
Nr 11 som er Dorthe
Og nr 22 som er Hulda


Kunne gitt den til mange flere,
men dere er verdige mottakere.

Ha en
god mandags kveld

2 kommentarer:

Dorthe sa...

Takker sååå mye:)

Synnøve. sa...

Hej Astrid.
Ikke alltid enkelt å velge den man vil gi utmerkelse til når man har så mange goe bloggvenner.
Det der ska eg huske på. Lurt at trekke ett nummer.
Ha nå en forrykende dag.
Klems meg.
Synne.