fredag 12. september 2008

God Helg

Her detter awardene inn.
Koselig at noen liker bloggen en lager.
Setter stor pris på alle.


Fikk denne flotte av Lille meg
Tusen takk til deg

Gir den videre til
Stine
Gunhild
Åsemor
Vibeke
Victoria

Denne har jeg fått fra Hege
Tusen takk til deg
Gir den videre til:

Silje
Sol og bolig
Tussi og Nikita
Siri
og Synne


Og så har jeg jammen fått en til
Denne fra Olstad
og Sol og bolig
Tusen takk til deg

Gir den videre til:
Salig rot
Randis verden
Lovises hverdag
Marit
og Liv

Det er flere som kunne fått en av disse.
Men det ser ut som det er greit å ha
noen navn å gå på til senere.
Kommer jo stadig nye awarder.

Ønsker dere alle
en riktig god helg



10 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Hei astrid:O=) Grattis med alle awardene. Som du virkelig fortjener=)

Ja de hagler inn for tiden , men koselig er det0)

ha en fin helg=)
Klem Kerstin

johanne`s rom sa...

Tusen, tusen takk - da skal jeg prøve etterhvert. Du får en plass der, bare jeg får det til. Og..Oppland er jo ikke så langt fra Akershus da..... Ha en hyggelig dag.

Anna Lisa sa...

Gratulerer med awarder min venn. Det er kjekt å bli satt pris på.Du fortjena alle sammen:)
Ønska deg ei fin helg!!
Klem

åsemor sa...

Tusen takk for awarden, så hyggelig at du tenkte på meg.

I dag har jeg fri, og den nydelig dagen benyttes til litt av hvert, maling, husvask og selvfølgelig ble det litt blogging også ;)
Gleder meg til helga, vi har sol;)

Kos deg med helga sammen med dine.

Nunne sa...

Tenk at det finns så mye fine utmerkelser... har fått en hel bråte sjøl, har nesten ikke oversikt om jeg har henta alle...:(

Takk for besøk hos meg. Hvis du mener VÆRET i sommer, så har vi hatt en topp sommer! Kan ikke huske tilbake der sommeren har vært så fin. Vi har holdt på å jobbe med hytta hele sommeren, det blir jo bare kvelder som brukes, så det går tregt... men vi har spist alle måltider ute, verktøy og sag har kunnet stå ute, materialene har ligget ute...og vi har snakket om hvor deilig at vi har hatt det sånn...
Men at vi i tillegge skulle få en såååå fin september, ja det hadde vel ingen drømt om. Sol og varme, sjøl om det er kaldt om kveldene. I skrivende stund er det 19 grader i skyggen på baksida av huset vårt!
God helg til deg. Guds fred!

Garden Angel sa...

Oj oj oj her drysser det over deg også ser jeg:)
Det regner velsignelser! hihi
Kan det bli bedre?
Jada....mere regn...kom inn og hent "Thank you" award hos meg!
Takk for alt du deler i stort og smått!
Du har en koselig blogg Astrid!
God Helg og god klem til deg(",)

Ps: de handlenettene du har sydd var kjempesøte!
Det var sannelig en god idè!
Jeg har bare kjøpt de (unnskyld kiwi)grelle grønne fra kiwi....Dine er jo myyyyye søtere!

dolamorola sa...

oj! så moro med så mange awarder da! :) og tusen takk for awarden jeg fikk!:) jeg ble kjempeglad!! tuusen takk!:)

Anitas hus sa...

Gratulerer med enda fler awarder!
Ønsker deg en flott helg!
Klem:O)

Randi sa...

Oi...også meg da! det var veldig uventet og koselig. Tusentakk!!

Håper du får en flott helg.
Klem

Sologbolig sa...

Gratulerer med alle awardene og tusen takk for at du vil gi ein vidare til meg.DEt er alltid kjekt når noen liker bloggen din. Ha ei riktig god helg!