torsdag 17. september 2009

I dag

er den eneste fridagen denne uka,
Har fått gjort litt.
Skiftet på sengene.
Tørket støv i stua. 
Flyttet på etpar møbler. 
Vasket klær, hengt opp klær. 
Og når jeg har lagt ut dette skal jeg støvsuge
og lage komle til middagen i dag. 
Håper på å få gjort litt mer også før jeg tar kvelden 
Etter middag skal jeg gå en tur 
og kanskje får jeg sydd litt i kveld 
***
På søndag tok min kjære og jeg en motorsykkeltur. 
Havnet etterhvert i Leirskogen der dette bilde er tatt. 
Syns det er så fasirende med dei blå fjelltoppene så langt en ser. 

Dette er Leirskogen kappell

Et flott lite Gudshus


Syns det var et fint motiv over døra inn til kirka.


Disse bollene fra Stavanger flint 

kjøpte jeg forrige torsdag. 

Ga 10,- for den minste og 20,- for den store

Det er ganske god størrelse på dei 

så jeg syns det var billig. 


Dette bilde og rammen kjøpte jeg vel etpar dager etterpå

Likte godt det bilde. 

Kan jeg bruke det til strykemerke når jeg ikke aner hvem det er?
Hva syns dere?

Rammene var nå fine, 

ga 15,- pr stk for dei. 

Nei da må jeg avslutte pausen min og få gjort litt mer. 

Takk for alle positive kommentarer 

Det hjelper litt på energien. 

***

Ønsker dere alle 

ei riktig god helg :)

***

11 kommentarer:

Anonym sa...

Phu ! Blir nesten sliten av alt du holder på med, jeg !
Har en skikkelig late meg dag her... Herlig !

Gooo hælj til deg og !

Black Feathers sa...

Ååh, motorsykkel tur! Så hærlig, det er jo gøy. Nydelig bilde av fjellene. Koselig å finne nye motiver når man er på tur.

Så flotte skåler og rammer du hadde funnet. Rimelige var de også. Søt liten jente, jeg synes godt at du kan bruke det som stryke merke ;)

Ha en fin dag, og ikke slit deg helt ut nå da ;)

Brit. (lille meg) sa...

Du tar helt pusten fra meg! Du er kjempeflink, Astrid!
Og så fine ting du har fått tak i også!
Takk for hyggelig kommentar hos meg, for støtte og trøst.
Prøv å slapp av litt nå, det kan du gjøre med god samvittighet.......

Synnøve. sa...

Hei Astrid.
Flotte bilder fra motorsykkelturen. Slike blirder liker eg.

Klart du kan bruke det bildet til strykebilde. Det var så fint.

Nå må du pröve å nyte helgen litt da.
Her ska det bli en flott dag nå med sol og varme. Så eg skal ut på verandan og kose meg litt nå.
Klems Synne.

Ruth Bernssen Bø sa...

Eg mista pusten bare av å lesa allt du har gjort, og lurer på kor tid du skal ta deg tid til ein pause og nyta din fridag.....
Fine bilete.
ha ein fin lørdag.

Nostalgia sa...

Hei kjære du !

en rask tur inne for å ønske deg en fiiin helg :-)Høres artig ut med motorsykkeltur, men tror det blir vanskelig å få mannen i huset med på det :-) Skjønne skåler du har fått tak i. Har vært på Loppis idag, en selsom opplevelse... AAltfor mye folk..

God søndag til deg !
Klem, Nostalgia

Prinsesse Elin sa...

Hei på deg
Håper jobbehelgen din gikk fint. Sånn er det å jobbe turnus.Men du har forhåpentligvis to herlige fri dager å se frem til på mandag og tirsdag.
Her er det også egentlig fri i morgen så jeg håper ingen blir syke på jobb slik at jeg må trå til for å hjelpe. Jeg liker godt å hjelpe men det hadde vært godt med en ekstra fri dag også.
Klem fra Elin:)

Magdalena sa...

¨så fint!! tenker på eventyrene , der de talte blåner for å vise avstand...
sikkert hyggelig med motosykkel tur¨¨¨¨ ...¨
vakker lita kirke...

deilig å få tatt huset,- flinke du...

vakre ting du har kjøpt også...
klem og fin ny uke...

magny

Living next to me sa...

svigermor hadde mange sånne boller de kasta de sønnenene , men respateks bordet og et kjempestygt maleri kom de hjem med , maleriet til oss og respateksen til svigerinne , tror vi var like oppgitt begge 2. Men hvor tar du energien fra ...du fikk med deg at jeg tok det nettet , bruker til gave om naboen ikke skal ha , Han er nyoperert og da styrer en ikke med det...men tante blir glad for det...til jul.
F

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Hei
Så koselig at du stakk innom bloggen min. Jeg er nok totning, men har en bror som har gjort av seg. Koselig å besøke dem og kombinere med bloggtreff.
Så artig å se Leirskogen kapell, jeg har masse slekt der også. Når jeg kommer hjem, skal jeg ta en bedre kikk på bloggen din.

Randi sa...

Huff...kor du styre...du må ikke glemme å tenke på deg selv.:-)

Hjelper sikkert med en sånn tur...kjenne vinden mot annsiktet...la tankene flyve.
Fine bilder og søte boller.

Ha en flott dag