fredag 4. mars 2011

Herlig fredag :)

Det er godt å ha en hel dag hjemme der en kan drive
med litt hjemlige sysler.
Siste vinterferiedag her på disse trakter.
Sola kom etterhvert å skein fra blå himmel.
Denne snømannen vant jeg i julekalenderen
hos Maligima.
Den kom litt forsinket til meg.
Men dukket opp etterhvert.
Det var også med to "Snøballer"


Siden sola skein,
og det er vinterferie,
og jeg i tillegg hadde en fridag,
ble det tent bål ute i dag.
Stolen min er skikkelig retro.
Kjøpte den på et loppemarked i sommer.
Og det er en av dei beste campingstolene jeg noen gang har hatt.
Kommer jeg over flere slike blir dei garantert med hjem.

Jeg hadde laget pinnebrøddeig.
Ikke alle som orket å steke det skikkelig.
Tar litt tid å få det gjennomstekt uten å brenne det.


Men er en tålmodig nok,
blir en belønnet med et riktig godt måltid.
Oppskriften på pinnebrød finner du på Matprat.no
Søk på pinnebrød.
Jeg steker pølsa litt først,
og så legger jeg på et tynt lag med deig.
Snur ofte, og passer på at den ikke er over flamme,
men bare blir grillet over glør.


Vel bekomme!

Vil ønske dere alle
ei riktig god helg :)




4 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så koseleg ein pølsefest!

God helg :-)

Nostalgia sa...

Så koselig da :-)

Ønsker deg en fiiin helg !
Klem*

Anna Lisa sa...

Koselig å kunne nyte sola ute i det fri.
Stolen syns eg var herleg
Ønska deg ei fin helg. Kos deg
Klem Anna lisa

Evelyn sa...

Hei :)

Så kjekt... så koselig ut:)

Den stolen din var kjempe fin.. slik jeg husker fra jeg var liten.

Ha en fin lørdag og helg:)

Her våkna vi opp til snø i dag igjen.. men skal ikke klage.. vi har hatt mange fantastiske dager i det siste og dette været som er nå er nå helt typisk for mars måned.


Klem fra Evelyn