mandag 7. mars 2011

Kjøkkenutfordring

Ja jeg legger nå inn et innlegg 
til Nib's kjøkkenutfordring. 
Vet at jeg ikke når opp i denne konkurransen. 
Det er så utrolig mange flotte kjøkken her i bloggverdenen. 

Noe jeg liker godt på vårt kjøkken er bordet. 
Det er et gammelt arbeids/slaktebord som stod i kjelleren her. 
Slagbenken er jeg også glad i. 
Den kjøpte jeg av en som drev med litt 
bruktsalg for mange år siden. 


Hadde et innlegg for etpar dager siden fra kjøkkenet. 
Der var det bl.a. et bilde av denne skuffen. 
Ble mer fornøyd med den etter at jeg festet en 
kakeserviett inni. 


På hylla under vinduet står det noen gamle skåler. 
Det er et sett fra Egersund. 
Kjøpt på loppemarked. 
Greit å bruke dei til litt oppbevaring. 

Roser er alltid koselig å ha 
Kjøpte en bukett med ni roser i dag, 
19,- er en veldig grei pris syns jeg. 

Ja da ønsker jeg alle de flott kjøkkeninnleggene 
lykke til i Nib's harde konkurranse.


Ha ei riktig
god uke alle sammen :)

10 kommentarer:

Nostalgia sa...

Koselig kjøkken du har og det bordet var bare sååå stilig !!!

Her regner det og blåser sidelengs idag og i morgen skal det bli verre...

Ønsker deg en fiiin uke !
Klem, Nostalgia

Anna Lisa sa...

Veldig koselig kjøkken du har.
Du har så mange blikkfang.
Håpa du har det bra. Nå er det vist på tide å legge seg
Natta!!
klem Anna Lisa

Mitt hvite hus sa...

Så koselige og stemningsfulle bilder fra kjøkkenet ditt..
Nyt uken =))

klemmer

Bergheim sa...

Kjempekoselig kjøkken di har. Bordet er jo et FUNN ! Veldig smart med den kakeservietten i skuffen. Det likte jeg godt. Lykke til i konkuransen. Jeg hadde likt veldig om du vant ;)

lavendel mio sa...

Så kjempekoselig kjøkken du har, mange fin detaljer.
Bordet var råtøft!!
Ønsker deg en nydelig uke, klem Hanne

VillaVårfrubakken sa...

Kjempekoselig kjøkken, bordeter råtøft. Ha en fortsatt fin tirsdag.

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Veldig fin og koselig kjøkken.
Mye fine detaljer du viser.
Ha en fin tirsdag.
Klem fra meg :)

Magdalena sa...

koselige detaljer på kjøkkenet ditt, ja det meg galme fat og skåle ol, er bare ubetalelig...

beklager at eg forsvant, tenkte ikke på at bloggen forsvant da eg skiftet navn, etterpåklokskap...
hulk...
men nå begynner folk å finne meg lit etter litt..
klem,magny

Gry sa...

Så koselig kjøkken!
Mange fine detaljer.
Jeg har også meld meg på.
Lykke til!
Klem : )

Prinsesse Elin sa...

Du har et himla koselig kjøkken. Du har så mange fine ting å se på at jeg kan ikke få sett nok på bildene du viser.

Dette er for meg et kjøkkenkandidat som jeg håper når langt opp for du har et kjøkken med sjel.

Ha en herlige dag. Vår-klemmer fra Elin:)