fredag 8. juli 2011

Litt shopping

Ute blomstrer det i krukker og kar. 
Syns fargen på denne er nydelig sammen med sinkbøtta


Denne engelen kjøpte jeg på butikken Blåfuran 
i Næssjø i Sverige. 
Har lenge ønsket meg en engel i Willow tree serien. 
Så da var den første i hus. 
Den ble godt pakket ned i sideveska på motorsykkelen. 
Og klarte seg bra, heldigvis. 


Disse ble også kjøpt i Næssjø. På Ica
Nydelige små skilt  

Herlig tekst på disse
Over: -Vi er verd all kjærlighet og
lykke i verden.
-Du vet vel om at du er verdigfull 
Under:-Kjærligheten ser ikke med øynene
men med sjelen. 

Måtte ut å plukke en bukett med blomster
langs veien her i går. 
Dei ble satt i en mugg jeg fikk for etpar uker siden. 


Denne kom jeg over på Obs i Lillestrøm. 
Angrer bare på at jeg ikke kjøpte flere. 


Dekket dette bordet i går. 
Har kjøpt meg etpar GG tallerker. 
Har ikke så mye av det. 
Så for å få dekket et bord med gg må jeg ha noen til 
Kjøpte ogås ei flaske med lemonade. 
Håper den smaker like godt som folk sier. 
Den er ikek åpnet enda. 
Men morellene og druene er borte. 

Disse flaskene vaa rnedsatt til halv pris. 
Kjøpt på Mange ting på Gjøvik. 
Har tenkt å ha dei i hagestua etterhvert
(Spent på når den skal påbegynnes???)

I hagen er det masse kart på jordbærene. 
I går laget mannen til nett over. 
Trosten er jo der med en gang det blir litt farge på bærene. 


I fjor plantet vi to peoner. 
Og i år kom det en blomst på den ene. 
Håper på bedre blomstring neste år. 


Nei nå må jeg få startet støvsugeren. 

Ønsker dere alle
ei herlig helg :)

8 kommentarer:

Marguerite sa...

Oh, sådana fina bilder!!! Det var roligt att titta på!!! Tack för att du delar med dig av allt det vackra!!! Tur att du har dammsugaren på,då märker du inte att jag smyger in och tar lite jordgubbar och lemonad!!! Ha,hahaha!!! Stooor Kraaam!!!

Black Feathers sa...

Svinger innom for å ønske deg en nydelig sommer. Håper at du har det bra ;) Flotte bilder her på bloggen din i dag ;)

Dorthe sa...

Det blomstre hos deg også. Fine små skilter. Ser ut som vi får litt sol innimellem nå og det er deilig.. Jeg er nok litt altmuig samler jeg.. kan falle for det meste, men av en eller annen grunn passer det veldig godt inn i hagen min. Idag er det vist landsbymarked så kanskje jeg skal ta meg en tur hvis været holder. Ha en fin helg.

Anonym sa...

Hei Astrid !

Ønsker deg en fortsatt fin sommer :-))

Malys krok sa...

Så fint du gjør det med alt du har kjøpt! Trivelig å se inn til deg!
-Margit-

lavendel mio sa...

Hei
Så masse fint du har kjøpt i Sverige.
Ikke så lenge før vi skal til Sverige også, det gleder jeg meg til:)
Ønsker deg en nydelig helg, klem Hanne

Garden Angel sa...

Nydelig GG servise :)
Hvor kjøpte du Limonaden? Så god ut. Peoner er så fiine! En favoritt hos meg.
Ønsker deg fortsatt god sommer!

Gry sa...

Koselige sommerbilder!
Ha ei flott uke!
Klem : )