søndag 15. april 2012

Hurra


Jeg vant i en gavetrekning inn hos Black Feathers
her om dagen.




Dagen etter jeg hadde fått beskjeden,
lå pakken i postkassen min.
Snakk om rask levering.
En nydelig innpakka gave med hjerte på.
Hjerte er hengt opp i stua,
glemte å ta bilde av det der det henger.


Dette gleder jeg meg alt til å finne frem til neste påske,
To koselige harefigurer, ei vaskefille,
og det fine håndkle vil lys opp på kjøkkenet
i påsken neste år.


Og er jeg flink til å putte penger på denne sparebøssa
kan det vær jeg får råd til mer fin påskepynt,
eller noe annet jeg måtte ha lyst på.
Kanskje til et tur et sted?
Hvem vet.


Tusen takk til deg
for fine ting.
Alltid koselig med pakke i posten.

Og har du lyst på en pakke i posten,
kan du legge en kommentar på dette innlegget
så har du sjansen på å vinne en gave fra meg

Ha en god dag :)


11 kommentarer:

Black Feathers sa...

Ja da må jeg si at gaven kom raskt frem. Nå har du litt nytt til neste påske og spennende å høre hva du kommer til å spare til. Uglen passer på pengene for deg ;)

Ha en flott søndag ;)

Marianne Leonora sa...

alltid så koselig med hilsener fra deg.du er en skikkelig oppmuntrer. så gøy gave du fkk fra black feathers. klem fra Åsne

Sologbolig sa...

Så koselig å få ei slik fin gåve i postkassen. Ha ein fortsatt fin søndag. klem.

loftkroken sa...

Så koselig, dette trengte du ♥

Klemmer

VillaVårfrubakken sa...

Tusen takk for koselig kommentar, dagen ble helt nydelig, nesten synd det er over. Så fine ting du har vunnet, alltid stas å få pakke i posten. Ønsker deg en ny fin uke med masse sol, klem

Marguerite sa...

"Heldige deg",som fått så fina gåvor,,,men det är du VÄL värd,Astrid!!!...Ha en fin och välsignad kommande vecka...KRAM!!!

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Så flott gave du vant :) Og for ei stilig sparebøsse :)

Tusen takk for den veldig koselige hilsenen inne hos meg :)
Og skjønner godt at du ser for deg kjøkkenstolene i den fargen - den er så fin :) Så rolig og dus og lett :) Ble fort en favoritt her merker jeg :) Kanskje jeg og skulle prøvd den på kjøkkenstolene ;)
Ha en fin kveld videre :)
Klem Lisa:)

Alven sa...

Hei :-) Gratulere med den flotte gaven :-) Koselig pynt til påske :-)

Ønsker deg en flott uke :-)

Klem

Neverluren hus og hjem sa...

Hei :-) Koselig med gave i posten da :-) Takk for hyggelig kommentar inne hos meg, og trivelig å høre at du likte bloggen min :-)
Nå skal jeg legge meg til som følger her hos deg!
Ha en finfin tirsdag!
Klem fra Rita

lavendel mio sa...

Så heldig du var som vant den fine premien, altid gøy å få pakke i posten:)
Ha en fin kveld, klem Hanne

Black Feathers sa...

Heisann du ;)

Håper du har det bra. Her er været dårlig så jeg sitter inne å koser meg. Jeg oppdaget i dag at linken jeg la på min side til konkurransen ikke fungerte, men nå fikk jeg ordnet det, men kun ved å linke til bloggen din og ikke selve innlegget. Håper at det går bra.

Ha en fin dag ;)
Klem fra Eline