søndag 29. april 2012

Nytt på stua

Da jeg var på Jæren i februar, 
kjøpte jeg meg nye gardiner til stua. 
De er nå kommet opp. 
Vinduene vasket og nye gardiner, 
ja da kan en slappe av ei stund. 







  De ble litt ommøblering i samme slengen.
I tillegg byttet omtrent all pynt plass.
Kan ikke ha for mye blomster i vinduene på sommeren.
Husker ikke alltid på å dra ned markisen, og da blir de brendt.


Der fikk jeg jammen skilt disse bildene også. hehe. 
Har prøvd lenge for å få til det.

Får ikke plassert pekeren der den skal være,
eller skrevet inn teksten der det er meningen jeg skal ha den. 
Sikkert bare noe nytt en må lære seg på denne bloggen.




Liker så godt dette bilde, 
og figuren på den gamle bibelen.


Har satt inn en ekstra sofa i stua siden vi blir ganske mange 
her når vi skal ha feiring i mai. 
Godt å få på plass det en kan tidlig tidlig. 


Et lite bord ved sofaen. 


Min mann beskar plommetreet og kom inn 
med noen grener som nå blomstrer. 
Håper det blir litt plommer på det ene treet 
som er igjen i år. 


Avslutter med dagens ord på min kalender. 

Dette ble et litt rotete innlegg syns jeg. 
Men jeg syns ikke bloggen oppfører seg noe fint for tiden. 
Hvorfor skal alle ting forandres på hele tiden?

I morgen kveld trekkes 
gaveutdelingen min.

Ha du ikke fått lagt til en kommentar 
på det innlegget 
så kan du gjøre det her 


Ha en god søndag fortsatt. 
Nå skal jeg på jobb :)



6 kommentarer:

loftkroken sa...

Flotte bilder du viser :)
Nydelige gardiner også,kjekt med noe nytt :)Trivelig stue
Koselig med plommegrenen som blomstrer ♥

God søndag til deg !

Klemmer Bente

Hilsen Bodil F.T. sa...

Så koselig det er hos deg! Likte de nye gardinene dine!

stallnilsen sa...

Det e så deilig og få gjort slike ting i huset, du hadde det kjempekoselig, ha en fortsatt fin søndag, hilsen Lisbeth ;)

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Kjempefine gardiner du har kjøpt :) Og herlige bilder fra deg som alltid :)

Ha en fin søndag:)
Klem Lisa:)

Marit Johanne sa...

Nydelige gardiner! Du har det så koselig. Ha en fin uke!

Tante Titti sa...

Så koselig blogg du har!
Har vært å kikket meg litt rundt og liker veldig godt det jeg ser. Legger meg til som følger, og kommer snart tilbake på besøk!
Ønsker deg en strålende fin mandag!
Titti-klæmm!!