torsdag 10. mai 2012

Himmelsk


Og i går da jeg reiste hjem fra jobb tok jeg noen bilder av 
en nydelig himmel. 
Dette er tatt gjennom frontruta. 
Drev å tok litt bilder mens jeg kjørte.
Himmelen forandrer seg så fort at en kan 
jo ikke vente til det er et passe sted å stoppe. hehe.
Tror jeg stod ganske i ro.
Heldigvis lite trafikk på den veien.



Når en ser på himmelen, farger og skyer, 
så gir det meg en spesiell glede. 
Ser dere de små skyene som driver å 
"stikker av" ?
Kanskje de har tenkt seg en tur ned til fjorden?



For å se flere Himmelske innlegg kan du 
gå inn her

Torsdag i dag, og snart jobb. 

Ha en herlig dag :)


8 kommentarer:

Marguerite sa...

Tänk,Astrid,,,när det är så vackert redan här,,,hur skall det då inte vara i himmelen???
Ha en fin och välsignad Torsdag!!!
KRAAAM!!!

Malys krok sa...

Utrolig fint dette! Det er som bare vil holde skjønnheten igjen! Vil at det skal vare lenge!

Veldig stilig pyntet på bordet under konfirmasjonen her under!
-Margit-

Tante Titti sa...

Så nydelig. Som jeg pleier si: Naturen er det beste kunstner!!
En fortsatt fin uke til deg!
Titti-klæmm!!

TorAa sa...

Fantastisk spennende lys

Med kjæleik til livet sa...

kor flott himmel ;)

nyt dagen - monikasmil

Annemor sa...

Deilig himmel. Vil no si himmelsk :)
Ha en fin kveld

http://www.starbear.no/mormor/2012/05/10/himmelsk-tid/

Birthe sa...

Utrolig fin himmel!
Godt du fikk fotografert den selv i fart :)

AnneKa sa...

Det var skikkelige himmelske bilder !!!