onsdag 16. mai 2012

Kopp og bilder :)


Min mann hadde en slik kopp for noen år siden, 
Den klarte jeg å knuse. 
Da vi ryddet ut leiligheten til svigermor fant jeg en 
"ny" slik kopp.
Det var visst en slik kopp bestemor til min kjære
bruket å drikke kaffe av. 
Så han ble glad for å få denne.



Tror ikke jeg har vist dette før.
På bordet ligger det et gammelt 
fotoalbum.


med mange flotte bilder inni.
De var skikkelig pyntet når de ble tatt
bilder av før.


 En slik sykkel skulle jeg gjerne hatt. 
Det hadde vært flott med ei korg på den med 
blomster i.


En annen ting jeg er kjempeglad over 
å ha fått i hus er dette bilde


 Tror rammen er malt opp igjen. 
Men bak står det at det er gitt som 
gave i 1881




Jesus og tre av disiplene
i Getsemanehagen 



I dag har jeg drevet på kjøkkenet i 14 timer. 
Bakt og laget gryterett til selskap på fredag, 
Har også fått på plass etpar ekstra bord
slik at alle får plass å sitte ved bordet. 

I morgen,  17 mai
skal jeg først på jobb,
og da blir det en tur ut for å se på 
barnetoget før vi skal kose oss med god lunsj. 

Etterpå blir det å avgårde for å være med
på folketoget, med påfølgende grilling.
Kvelden må også brukes til å 
fylle ei bløtkake og ordne litt mer
til selskapet på fredag. 

Ønsker dere alle en 
flott 17.mai :)


3 kommentarer:

Hilsen Bodil F.T. sa...

Du er en aktiv dame, ser jeg! Ha en fin 17. Mai, og en flott fest på fredag!

Marguerite sa...

Vilken tur att du hittade en ny kopp,Astrid!!!
Härligt med gamla fina fotografier,,,den med Jesus och lärjungarna var ju fin också...
Ta inte ut dig alltför mycket,du måste "kose" dig också!!!
Önskar en fin 17 Maj och en fin Fredag!!!
KRAAAM!!!

Black Feathers sa...

Vakre bilder i det fotoalbumet. Svinger innom for å ønske deg en riktig flott 17 mai ;)

Hipp hipp hurra ;)