mandag 24. november 2014

Var på


 skikkelig julemesse/markedsreid 
på lørdagen
Innom det meste av julemesser i området, hehe
Nei vi kunne nok besøkt enda flere
Men vi orket ikke mer etter 6 timer. 


Startet på Gjøvik med etpar små julemesser. 
Der var det billige julekaker, 
Angrer bare på at jeg ikke kjøpte litt mer. 
Men samtidig så vet jeg at vi sjelden
får spist opp alle. 
Så det var kanskje like greit. 


Deretter satte vi nesa(bilen) mot Biri og 
dette flotte stedet. 
Stokke Nedre heter denne garden 
som hadde julemarked. 
Jeg har ikke vært der før,
men endelig fikk jeg det til. 


Et flott pyntet sted der en virkelig 
kunne føle litt på julestemningen,
selv om det er litt tidlig. 


 Mange utstillere som hadde mange 
flotte ting å selge. 
Den første jeg traff var denne dama
Berit hadde en flott stand med 
mange fine ting til salgs. 
Kjøpte litt julegaver av henne. 
Det var veldig kaldt inne på låven der. 
Så hun hadde surret et ullpledd rundt seg. 
Var nok brukt for det tenker jeg


 Og så må jeg bare tilstå at jeg har ikke klart 
å kutte helt ut loppemarkedet. hehe
Så i det siste har jeg drevet på å lage julebutikk igjen

 

Vi har også en del andre ting til salgs. 
Så har du lyst og tid så er det 
åpning lør.29.nov. kl.10.i Parkgt.8 på Dokka
Åpent frem til kl.15. 
Velkommen



Vi kommer til å ha åpent bare på lørdager. 
I tillegg er det ikke jeg som skal ha 
hovudansvaret for den. 
Har ikke kapasitet til det, 
selv om jeg koser meg med å drive der.



I dag står det julebakst på programmet. 
Ikke at jeg skal bake så mye, 
men litt må en ha i frysen til bruk i desember. 
Yngste sønn skal være med å bake, 
så noe av baksten kommer til å 
bli med til han. 

Ha ei riktig god 
siste novemberuke 
alle sammen :) 


5 kommentarer:

Unknown sa...

Så koselig med julemesse raid da. Vil tro julestemningen kom ganske fort da. Jeg skjønner også veldig godt at du ikke har kuttet ut Loppa helt. For det er jo så gøy med sånt.
God ny uke til deg.
Klem fra Marit

Anne sa...

Veldig koselig nå i disse julemessetider.
Har ikke fått vært på noen enda pga jobbing.
Kos deg med baking i dag , godt å få noe i fryseren .
Har så vidt begynt litt jeg og .
Skjønner godt at du ikke klarte å slutte helt med Loppa ..lykke til videre.

Hagen fin dag og en fin ny uke .
Klem Anne

Berit sa...

Heisan!
Koselig rundt tur ser det ut til at du hadde. -- og kjempekos at du stakk innom Stokke - sant det var kos der!
Kan fortelle at det var nesten kaldere på låven i går.. det var jo mer råluft i går ..

Kjempefornøyd etter helga jeg :D
Og så fikk jeg kjøpt meg litt selv også - samt noen julegaver /nissegleder :)

I dag blir det litt roligere her, pakke ut litt, fotografere litt og ordne en del bilder fra helga.

Ha en fin mandag! Klem

Unknown sa...

Det er koselig med julemarkeder/messer :) Jeg har bodd på Biri jeg, i tre år men fikk ikke med meg dette stedet. Jeg bodde i Øverbygdsvegen.

Kos deg masse med baking og heldig er sønnen din som får med seg- det er koselig å gi også da. Veldig koselig begge veier :)

Ønsker deg glade og fine dager

Klemmer Monica

Mandelhjärta sa...

Julemarked/-messer er veldig koselig, og man kommer faktisk i julestemning - om det er snø eller ei! ;)
Har ikke vært på noen selv enda, håper å kunne få til èn iallefall.
Lykke til med loppemarked - skulle gjerne ha bodd litt nærmere...
Ha det så godt! *klem*