mandag 19. januar 2015

En liten engel

dukket visst opp her litt før den skulle. 
Jaja. Hadde begynt på et innlegg 
jeg skulle gjøre ferdig i dag. 
Men i dag har jeg bakt masse kanelsnurr og boller. 
Ei stor rullekake og foccaisa.
Hadde gjester på kvelden og 
til det laget jeg en stor gryte kyllingfrikasse. 
 
 Derfor glemte jeg helt at jeg
skulle gjøre ferdig dette innlegget om 
vinnerene av Adventskalenderen min. 
Men da får jeg ta det nå. 
Har fortsatt ikke fått tatt alle bildene. 
Men denne englen er det  Anne 
i Garden and Angels som vant


To andre vinnere skal også få tilsendt hver sin lille ting. 

Takk til dere som var med å la igjen 
mange koselige kommentarer på min Adventsblogg

Ha ei flott ny 
vinteruke :)

12 kommentarer:

angie sa...

so sweet!!! angie

Ingvill Mydland sa...

Den var skjønn! Så fint og sterkt.

Malys krok sa...

Søt liten engel! -Margit-

Anne sa...

Tenk så koselig at jeg vant !
Gleder meg til engelen finner veien til meg ...så sljønn den er !
Tusen takk !!
Klem fra Anne

Unknown sa...

Den engelen er perfekt til Anne :)

Gratulerer til vinnerne og en fin dag til deg :)

Klemmer Monica

Unknown sa...

Så godt å høre at du er frisk igjen.
Godt å være på beina etter en runde med influensa. Engler må man ha i hverdagen og den passer nok fint inn hos Anne med Garden and Angels tenker jeg. Her laver det ned snø i dag, så nå blir det skikkelig vinter her.
Klem fra Marit

amo sin blogg sa...

Gratulere til vinnarane.
Så effektiv du er som har laga så mykje god mat
på ein dag.
Fin tysdag !

Marguerite sa...

Det var värst vad du bakar och står i
Astrid, så flink du är!

Söt Ängel till en lycklig vinnare!

Önskar dig en fin fortsatt vecka!
KRAAAM!!!

stallnilsen sa...

Så fin liten engel.
Bra du er blitt frisk igjen.
Her i huset er det litt sorg enda, sia vi mistet hesten vår på søndag.

Ha en fin kveld.

Lisbeth :)

Unknown sa...

Hi hi...måtte le litt når dere må pusse opp hele stua for at dere skulle gjøre noe helt enkelt- ja det er sånn at begynner man med noe drar det med seg noe mer :)Men så blir det sikkert kjempefint :)

God kveld klemmer Monica

Bergheim sa...

Så nydelig engel. Ja dagene og ukene går så fort at det er knapt man klater å følge med. Her går det også fort og eneste trøsten får være at vips så er det vår. Ha en fin helg husk å slappe av.

Mandelhjärta sa...

Tusen takk for pakken som kom igår! :)
Superkoselig!
Ha en fin dag, Astrid!