tirsdag 1. desember 2015

1.des.



og kalenderlyset er tent. 
Det skal brenne hver dag (håper jeg) i desember. 
Må vel rekke å ta ei lita kosestund med lys og kanskje 
en kopp med gløgg i løpet av dagen 



I romjula i fjor var vi en tur på Jæren 
Og der fant jeg denne julekrybba. 
Både en engel og ei krybbe i et, det passer jo bra hos meg 
som samler både på engler og krybber.


Lykta med engel på fant jeg på Fretex på Gjøvik 
I tilknytning til Fretex har de også en kaffe med veldig god mat 
Der har de også noen ganger foredrag, og av og til en konsert. 
I år skal jeg på julekonsert der. 
Her har du facebook sida til Puls som stedet heter. 


Årets adventslys ble slik 
Litt forskjellige lys og litt pynt funnet i skuffer og skap

Da gjenstår det å ønske dere alle 
ei velsignet god adventstid :)





 

8 kommentarer:

Unknown sa...

Er så koselig med sånt 24 dagers lys :) Helt herlig stemning rundt bordet.

Flott adventstake- Her fyres det på peisen i dag. Var godt og kaldt i natt.

Ønsker deg en nydelig dag

Klemmer fra Monica

Christina Mari sa...

Kjempe koselig med slikt lys.
Vitkig å tenne lys hver dag og gjøre det koselig rundt seg.
Ha en nydelig 1.desember.
Klem Christina

Anne sa...

Så koselig med adventslys ..her står det og å skinner nå .
Alltid så kjekt å se både englene og julekrybbene dine .
Du har litt av en samling !!
Engelen jeg vant hos deg i fjor minner meg om deg hver gang jeg ser på den ..

Nydelig solskinn her i dag .
Må ut for å finne litt mose ..rakk ikke det før frosten kom .
Men nå er det mildvær igjen , noe jeg liker .

Ha en fin desemberdag og husk å kose deg .
Klpem fra Anne

solveig sa...

Kor fint du pyntar!
God advent!

Siddis back home sa...

Så koselig hos deg, ha en herlig førjulstid!

amo sin blogg sa...

Fine ting du har pynta med.
Ynskjer deg ei fin adventstid.

Gry sa...

Så fint du har pyntet!
Ønsker deg ei fin førjulstid!
Klem :)

Barwitzki sa...

Det var en koselig tur hos deg... herlig har du pyntet :-))
Strålend fin adventstid jeg ønsker deg og dine.
Klem fra Viola