torsdag 17. juli 2008

Award igjen

Tusen takk
til Lille meg
Interiør og hage
og Stines hverdag
for denne adwarden




By accepting this Brilliante Webblog Premio 2008,
you have to award it to 7 people who's
blog you find Brilliante Award worthy.
You can give it to as many people as you want,
but please award at least 7.
Make a comment on the nominated blog.
Jeg gir den videre til
Anitas hus,
Anna Lisa,
I huset ved bekken,
Livet i Vikveien,
Grip dagen,
Magnys lille krinkelkrok
og
Karthrine.




Har også fått denne en gang til
fra Salig rot
Derfor kan jeg gi den videre til enda flere.
Det er fortsatt vanskelig å velge ut noen.
Det finnes så mange flotte bloggere der ute.
Derfor gjør jeg som flere andre.
Leser du denne bloggen så ta imot
denne awarden.

God sommer
til
dere alle






14 kommentarer:

hvorfor ikke... sa...

Heisan fru Fjordheim =)hehe!

GRATULERER med award`er - velfortjent! - og helt enig med deg, veldig vanskelig å dele videre, for man setter jo så stor pris på ALLE, forskjellene gjør helheten!
Ha en strålende sommerdag!
Smil Torunn

Berit T sa...

Gratulerer med awardene!!!

Flotte turer du har vært på også, ingen av de har jeg opplevd i virkeeligheten. Har faktisk et gavekort på Skibladner, men det har ikke passet seg slik at vi hr fått tatt den turen.

Så koselig du har det. Med ny hylle, og de sengene var virkelig flotte. Heldig du som fikk dem!

Kos deg videre i sommeren, håper varmen kommer tilbake + solen.

Brit. (lille meg) sa...

Gratulerer med enda en award!
Den er så fortjent, den også..
Du har en flott blogg.
Takk for hilsen til meg.

Miamor sa...

Hallo der Astrid! Hva bedriver du der ute? Jobber du, eller er det noen fridager innimellom? Har du tid til å sy litt kanskje?

Nei nå må jeg køye...natta!!
Gratulerer med awarden forressten!!

Minime sa...

Gratulerer med ny award. Det er fortjent. Ja, det er bra at man på forhånd ikke veit hvor mye tid ting man skal gjennomføre kan ta.

KATE ♥ sa...

Grattulere med awarden.Du fortjente den!!!Og tusen takk for at du gav den videre til meg.Det inspirerer!

hvorfor ikke... sa...

Ble kaka god, da?
Lykke til med bursdagsfeiring!

hvorfor ikke... sa...

Hei Astrid;)

Sååå koselig at du likte putene mine!!! Hadde ikke akkurat tenkt på å lage for salg...men kommer jeg på andre tanker, skal jeg si i fra til deg ;)
Det går stadig i maling her, og jeg bare konstatere de 3 T`ene:
Ting-Tar-Tid

Ha en god søndag!
Torunnsmil

Kjersti sa...

Så hyggelige awarder du har fått!

Ha en fortsatt fin søndag!

Randi sa...

Hei hie
Ser ut som om dere har hatt en flott ferietur. Hulderfossene har vært vårt reisemål mange ganger. Men nå har vi hoppet over på charter. Når de 3 største ble voksne,så syntes ikke Julie det var noe moro å dra på ferie tur alene samens med oss lengre. Og det skjønner jeg.....så da ble det Syden og da ville plutselig de voksne barna også være med..hihihihi

DU....veska er ikke sydd etter mønster. Det kunne jeg jo ikke bruke når utgangspunktet var en dongerivest...hihihi

Her i Trøndelag er det faktisk loft rekordvarme til helgen!!juhuuuu....30 grader og sol.

Du får ha en flott mandag.

Klem

*Hege*-mine små skatter sa...

Hei igjen:)

Da jeg var og så filmen var det mange par der-og mennene lo mest av de alle;) Det er jo sikkert en film mest for jenter,menden er absolutt noe å få mannen med på spør du meg:)

Kos deg på Jæren...-jeg hadde mine første barneår på Klepp før vi flytta til Sandnes...

Klem fra Hege

♥ H@rmoni ♥ sa...

Grattis med award til deg og`!
:O) Prøvde å gi award videre til en del som ikke har fått.
Ser koselig ut i Hunderfossen!
Håper du får en flott uke. Her er det endelig blitt solskinnsvær igjen (vestlandet vet du..), så nå er det bare å nyte.
:O)

Synnøve. sa...

Hei Astrid.
Gratulerer med utmärkelserna.
Dem har du fortjent.
Suger til meg den andre du delte ut hehe....
Mange flotte bilder du viser fra Hunderfossen alltså.
Her er det atter igjen reinvär.
Torden og. Men slik er det.
Kos deg uansett.
Klems Synne :D

Mitt hvite hus sa...

Hei:=)
Gratulerer med begge awardene, vel fortjent:=)
Ser du har gjort masse siden jeg var inne hos deg sist. Hunderfossen og skiblander. Så koselig da.
Jeg har selv ikke vært i Hunderfossen , men kunne godt tenke meg det.
Kos deg videre:=) Håper på mange flotte dager!
Klem til deg.