onsdag 16. juli 2008

Hunderfossen


 Nok en tur i vårt nærområde
er gjennomført.
I dag til Hunderfossen.



Den ble gjennomført i
tradisjonell stil.
Prøve å få med seg flest mulige attraksjoner.
Rafting, Il tempo gigante




Eventyrslottet, eventyrgrotten,
vokskabinettet, 
bading, grilling av pølser,
gullgraving, filmer,
is og melke fabrikken med mer.




Bondegårdsteateret syns jeg var fint.
Likte så godt dyrene der og ikke minst
bøndegårdsmiljøet på den låven.




Siden jeg ikke vil legge ut bilder
av mine kjære, er det ikke mange bilder jeg har.
Kom jo ikke på å ta bilder
av alt det flotte der uten
noen av mine kjære foran.
Men dere har fått en liten smak av dagen vår.
Nå har vi kost oss med reker og hvitløksbrød.
Det er lenge siden.
Godt var det.

I morgen må jeg vaske klær,
vi reiser til Jæren på søndagsmorgen.
Fredag skal jeg hjelpe ei vennine med
feiring av hennes 50 års dag.
Så da går den dagen med.
Ikke sikkert jeg får laget noe
nytt innlegg før jeg er på Jæren.

Ha det riktig godt
så lenge
alle sammen




5 kommentarer:

Tussi og Nikita`sblogg sa...

Hei.
Er innom å titter på bloggen din og ser du har vore på noen fine turer.
På Hunderfossen var eg og med mine tantebarn og dei syns det var veldig fint der. Særlig den raftingturen var nok spesiell for dei og eg syns den var artig sjølv eg. Håper dere får ein fin tur til Jæren og.
God tur helsing fra hundene og matmora deres.

♥ Stines hverdag sa...

Fine turer du har vært på! Jeg har aldri reist med Skibladner, men Hunderfossen har jeg vært for veldig mange år siden. Regner med at det er en del nytt der siden da.

Takk for en fin blogg, -det ligger en award og venter på deg! God tur til Jæren!

Som mine dager er sa...

Takk for besøk på bloggen min. Alltid koselig å finne nye bloggere i blogglandia.

Lykke til meg alle dine gjøremål så høres vi igjen.

Hilsen Marit

Nunne sa...

Så artige bilder...!!Måtte innom deg å se, spent på deg, du er aktiv med nye bilder, og får til å legge inn så mange hver gang! Artig! Har aldri vært ved Hunderfossen.
God tur til Jæren! Klemmer fra Nunne.

Aina sa...

Hunderfossen synes jeg er så koselig, vi er der hvert år med vesla, men tror vi voksne har det like kjekt som henne;-D
Jeg syr på disse Tilda muffinsene, strever og de blir ikke fine!!
MEN øvelse gjør mester så det blir vel til slutt.
I dag har vi levert ungene til foreldrene mine, og det blir vel et lite innlegg i morgen kveld hvor jeg har vært...;0)

Ha en super torsdag!