fredag 17. desember 2010

Husk min Give away

engelkalenderen.
Koselig om flere legger igjen en kommentar der.
Ikke mange som har funnet den enda ser det ut for.

Siste førjulshelg i året 2010.
Jeg sitter å slapper av med Beat for Beat.
Mye flott julesang der i dag.
Koselig.

Tror jeg ligger godt ann når det gjelder det jeg skal gjøre.
Nå er det bare avslapning og noen jobbvakter på programmet fremover.
Håper jeg ikke har glemt noe viktig.

Duken på bordet sydde jeg for mange år siden.
Kjøpte tulipaner forrige helg.
Dei står fint enda.



I dag har jeg sydd julegave til min eldste sønn.
Han ønsket seg puter til den nye
sofaen sin.
Og puter blir det.


To stykker i grått linstoff
og en i grå blomstrete kraftig bomull.
Måtte bruke blits så fargene stemmer ikke helt.

Håper ikke han leser bloggen min.
Har ikke fått noen tilbakemeldinger på at han gjør det.


Ha ei riktig god helg.

7 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

flotte puter..

-God helg-

Brit. (lille meg) sa...

Enig med Sigrid, putene er virkelig flotte! Du er kjempeflink!
Spennende med giveaway på englebloggen.

Lykkeliten sa...

Så flink du er å sy!
De putene var fiiiine:)
Har ikke fått med meg giveaway, så det må jeg inn å se nå;)
Koselig når det værste stresset er over, og man kan slappe litt av og bare kose seg med siste rest!

Håper du har en fantastisk helg
KLem

Seascape sa...

Så fine puter. Min sønn ønsker puter i heklede bestemor ruter :-))i fargene hvit - mørk lilla - varm lilla og Lime green. Ha en riktig fin helg.

Nostalgia sa...

Lekre puter du har laget :-)Håper du får tid til å slappe av litt innimellom.
Ønsker deg en fiiin kveld !
Klem, Nostalgia

lavendel mio sa...

Nydelige puter, så flink du er.
Ønsker deg en nydelig 4 advent, klem Hanne

Solstrålå sa...

Fine puter du har laget!
Ja jeg kjenner søskenbarnet ditt veldig godt.
Ha en deilig søndag!!!
Goe klem fra Sol