lørdag 1. oktober 2011

En prøve


på om jeg får bildene opp riktig nå. 
Slettet de jeg la inn i går, og la de inn på nytt. 
Hadde heldigvis ikke slettet de fra kortet. 
Ser ut for at det hjelper.

En hortensia jeg fikk for to måneder siden blomster fint enda.


Her er et dukkepar som skal selges for til sammen 500,-
Du kan lese mer om det i innlegget under.


Her et nytt bilde av helgas blomterkjøp. 
Kjøpte denne buketten på Coop, ti roser for 49,- 
Nydelige hvite blomster. 


Dette bilde klarte jeg ikke å få opp i innlegget i går
om jeg prøvde å legge det inn aldri så mange ganger. 
Blomsten i skåla er kunstig. 
Kjøpt på nille for omtrent ingenting. 
Det var to slike i en pakke for noen få kroner
70% avslag
Brettet ble som sagt kjøpt på Europris
Det kostet 69,90
Det var og et som var bare litt mindre som kostet 29,90 
Resten i hylla er bruktkjøp. 


Den flotte alpefiolen passer så godt oppi 
denne blomsterpotta syns jeg. 
Bak står en orkide med mange knopper.


Nå skal jeg på kjøkkenet å sette en stor bolledeig 
og en pizzadeig. 
Sønnen i huset skal ha Lan til kvelden/natta
og da er det greit med litt lettvint foring
Min kjære og jeg skal i 50 års lag

Ha en god lørdag :)

18 kommentarer:

Nostalgia sa...

Godt at det ordnet seg med dataen. Flotte blomster og masse finne kjøp du har gjort !

Ønsker deg en fortsatt fin helg :-)
Klem, Nostalgia

Nikoline sa...

Det er så kjedeleg når dataen trøblar og gjer som den vil sjølv... men det ordnar seg som regel,ja.
Flotte ting du viser.
Då er det vel litt "dagen derpå" for både dei som var i 50årslag og dei som hadde lanparty.. det merkast som regel når ein ikkje får dei tilmålte timane med søvn som ein er van med..
Ha ein fin søndagskveld:0)

det store hvite huset sa...

Hei

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Flott blogg du har, gleder meg til og følge deg videre :)

Garden Angel sa...

Mange fine blomster hos deg, Astrid!
Koselig å omgi seg med :)

Tusen takk for omtanken i forrige kommentar hos meg. Setter pris på kommentarene dine :)

Pizza og boller høres jo helt topp ut. Heldig han som har en mor som deg ;)
Håper dere hadde det fint i 50 års lag!
klem

Solstrålå sa...

Slike problemer har jeg og avogtil.
Vet ikke hva det er som skjer.
Koselige bilder fra heimen!
Fine ting !
Ønsker deg en velsignet uke!
Goe klem fra sol

Malys krok sa...

Takk for hilsen!
Her viser du mange fine dukker du vil selge, ja så mange tar jo plass om de er enn så søte.
Så fine ting du har kjøpt, nydelig med roser på!
Fint at det ordnet seg med dataen din! -Margit-

Kreoline sa...

Her var det mye fine blomster hos deg, så kjekt at hortensiaen fremdeles er så fin, nå som høsten er her er det godt å ha noe fint å se på. Høsten er kommet, og jeg ser det på blomstene ute. Vi få nyte høstkos inne, masse stearinlys og fyr i peisen. Fortsatt fin uke til deg, snart helg, herlig. Klem fra Mona.

Marguerite sa...

Vilka fina dockor,Astrid!!! Helt underbara!!!..Likaså blomsterbilderna-alltid vackert att se!!!....50-årslag???..Är det att ni har varit tillsammans i 50 år,nej det kan det väl inte vara,....Eller ska ni på 50-årskalas,kanske??? Ha,hahaha,förlåt,men min norska är inte helt vad den borde vara!!!Hur som helst-ha det välsignat!!! Kram!!!

Dorthe sa...

Takker for kommentaren på bloggen min. En stund siden jeg har vært inne og tittet hos deg..Tiden har liksom ikke vært der. Ser jo at du som vanlig har så fine bilder og en masse fint. Ja data er ikke alltid så greit... Jeg ta den malingen over lang tid.. jeg klare ikke så mye om gangen men niclas skulle hjelpe så om 14 dager går turen til ikea og hente skape.. Ha en riktig fin uke.

♥ Stines hverdag sa...

Skjønner at du har hatt mye datatrøbbel i det siste, det er kjedelig. Jeg vet ikke åssen nettlesere du har prøvd, men jeg bruker Firefox, og det fungerer stortsett fint.

Jeg har forresten endret på bloggen slik at kommentarer nå kommer i et eget forgrunnsbilde og ikke integrert i innlegget slik som før. Får du kommentert med google-kontoen nå?

Ha en strålende mandag og ny uke :)

Bergheim sa...

Herlige ting både fra Nille og Europris. Har selv vært på Europris og funnet fine ting til å kose seg med inne. Ha ei riktig god helg.

Ninas Interiør sa...

Så nydelig hortensia!

God helg!:)

Klem Nina

Ruth Bernssen Bø sa...

Jæren/Rogaland har så mykje å by på, at ein kjem ikkje langt med ei helg...
Håper du får vennene dine med deg på ein ny reise, så du får visa dei litt meir.

Ha ein fin dag.

Anonym sa...

Hei..... Jeg lever enno.... men har skifta mailadresse. Hun gjer@yahoo.no. Stor klem fra Nunne

Anonym sa...

Gunngjer skulle det stå !!

Anonym sa...

Gunngjer skulle det stå !!

lavendel mio sa...

Datakrøll liker ikke vi bloggere:)
Nydelige blomstrer hos deg, du har pyntet så fint i hyllen.
Lan er gøy for ungdommen, og maten er viktig:)
Kos dere på 50 årslag:)
Klem Hanne

Sologbolig sa...

Fine blomster...koselig. Innom for å ønske deg ein flott søndag. Klem.